2008. augusztus 2., szombat
Places
No lám. Helyek, amiket ígértek és amik nem teljesültek, pedig csak pár hete volt tábor. Se tremere live, se bölcsész vacsora, ahova elfelejtettek meghívni. Talán sejtem miért. Azt is, miért szeretném leépíteni a minimumra a tolkienita kapcsolatok egy részét. Önző emberek leginkább, akik a közösségre hivatkozva zsigerelik ki az embert. Sajnálom, mikor ezt olvasod, de ez a három-négy év sokat vett ki belőlem. A tábor még többet. De sokat is adott, ugyebár.

Főleg akkor törékeny az illúzió, amikor azt hiszed, hogy rád kíváncsiak, de azóta sem Angwen, sem Lau nem csápol Firenzéért vagy DN-ért. Hanna sem, hogy hééé, tésztavacsora, gyere, várunk. De nem gond, hiszen az elmúlt hónapokban lettem hirtelen érdekelt, s sejtem, ismét más (mások) révén. Ha pedig nem önmagamért kellek, akkor ne kelljek. Se Alephnek, se Hannának, se Angwennek vagy Launak. Sajnálom.

Érdekes, hogy az elmúlt öt-hat évben kialakult - újjáalakult - életemből Míriel a legrégebbi és legbiztosabb pont. Vele mindig tudok beszélgetni, keseregni és lelket ápolni. Nem vesztünk még össze, nem sértettük meg egymást, és még mindig jó sírni, vagy vállat tartani neki. Fiú-lány barátság nem létezik? Micsoda baromság.

Most Boldog vagyok (nagy "B") és alig várom a délutánt, ami hamarosan el is jön. Állatkert, anime, lesz majd koncert, és..és..és.. És erről nem írok, jó?

Jah, Orient is kell, elvonási tüneteim vannak, és gondolom Sziget után újfent felülünk a vonatra. Az eredeti csapatból már csak én, és az öreg prof. maradtunk, aki szintén haza fog utazni, hiszen mindent elvesztett, ami számára fontosnak tűnt. Vajon Reginald hogy fog meghalni? Alig várom a Nagy Jelenetet.

ORE megy most a winampban, és nagyon tetszik. Végighallgattam a Jézus Krisztus Szupersztárt, ami azon Webber darabok egyike, ami még tetszik, de valószínűleg egy bizonyos énekes miatt. Hihetetlen..Hoppá, hiszen ez egy posttal lentebb is van, hehe.


Lehetne már vihar és 21 fok. Kellene már.
posted by Dreamer @ 3:46  
4 Comments:
  • At 2008. augusztus 2. 6:42, Blogger zs.gothpunk said…

    Bizony, lesz majd Orient, és valóban szerencsés lesz a sziget utáni hétvégére időzíteni. Nem tetszik ez a sok kesergés a tolkieniták kapcsán, bár szegről végről megértem. Nekem a legutolsó ilyen relevációm akkor volt, amikor a közelébe kerültem egy elegáns, budai katolikus közösségnek és meg kellett állapítanom, hogy ott is ugyanarról szól minden, mint mindenütt máshol. A fiúk a lányokat, a lányok a fiúkat akarták, csak ritkábban mondták ki a szex szót ennek relációjában, még ha ugyanolyan gyakran meg is cselekedték. Az ember már csak ilyen. :)

    Az Ars Magica is elhalt, vagy az megy tovább?

     
  • At 2008. augusztus 2. 12:27, Blogger gothposeur said…

    naa. bár én már rég beszéltem, de hallottam olyat, h azért ugye a Firenzét folytatod, és kéne már DN-t nézni is. (ez utóbbit én is pártolnám ;))
    ja, amúgy jövő héten már mozgóképes és időképes leszek, ha van kedved/időd beszélgetni:D

     
  • At 2008. augusztus 3. 10:50, Blogger Dreamer said…

    GP -Ars Magicához nagyon nincs kedvem, a játékot majd´ csak a mi lelkesedésünk, semmint az egetverő mese hajtotta volna. Részemről nem preferálom annyira.

    Gillz - DN-t szeretnék én is, Firenzét is, de nem tudom, mikor.

     
  • At 2008. augusztus 8. 14:01, Blogger Hanna said…

    Kedves Balázs, idetaláltam, és eloszlatnám a félreértést, hogy nem érdekelsz. Ami a vacsorát illeti- te magad mondtad, hogy hétköznp van, és nem érsz rá, én pedig, szokásos engeselmes és beszari vselkedésemmel visszautasításnak vettem.
    Viszonthogy ne okozzak lelki törést, ittésmost ünnepélyesen felajánlom az elmaradt alkalom pótlását. Vagy,ha nem akarsz látni, akkor megfőzöm a tésztát, és elküldöm.

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates