2009. május 12., kedd
elütöttek
Többször is az elmúlt napokban, de csak az egyiket írom le. Tegnap szépen lezúztam magam. Valahogy a nagy lejtő nem jön be, először becsúszással szereltem a falat (a piszkosabbik végénél, és a farmer is sérült), másnap meg seggre ültem. Másodszori volt a rosszabb. A hotel melletti "felüljáró" vagy mi az isten után van egy autóút, kivezető a hotel parkolóból. Halastó, érted. A lejtő alján elvesztettem az egyensúlyom, leléptem az úttestre és elkaptam a másik oldali padkát. No, asszem a kezem ott zúzott egyet. Kicsit, a csuklóvédő véd, de nem az ujjak csatlakozási pontjainál.

Délután egy sétálgató párocska nem volt hajlandó letakarodni a bicikliútról, és a dzsuvába kötöttem ki. A görkori kerekei megakadtak, és meg pofára előre. Még nekik állt feljebb (Balázska agyában már karóra tűzött és vértől iszamos kezekkel gurultam tovább).

Utána a legbénább szitu. Teve utca, rendőrség mellett. Van egy direkt biciklistáknak/babakocsiknak kialakított hely, hogy az útról legyere. Jön a biciklis csaj szembe, gondolom jó fej leszek és fellépek az útra, legyen neki a lejtő. Nem, ő szembe jön, félrehúzódom, ő is és elüt. Éljen? De legalább ő ijedt meg, én csak morogtam egy nagyot.

Hörr. Most visszafogom magam és nem leszek soviniszta a nők koordinációs képességeivel kapcsolatban...
posted by Dreamer @ 12:53  
1 Comments:
  • At 2009. május 13. 8:38, Blogger Sütitolvaj said…

    kíváncsi vagyok a kori vagy a tenyered fogja majd tovább bírni....
    nagy érdeklődéssel várjuk a további görkoris kalandokat!

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates