2009. május 3., vasárnap
Deák Bill Gyula: Senkié és Mindenkié
Hagytál nyomokat rajtam,
Mint csízmák az utca kövén.
Vittél belőlem másnak,
De az már nem voltam én.

Mindig csak erősebb lettem
Ahányszor elhitte más,
Hogy végleg legyőzött engem,
Mindig volt még egy dobás.

Az utat kerestem, titkosabb utat feléd,
Így vagyok most is senkié.
Az utat kerestem, titkosabb utat feléd,
Így vagyok most is senkié,
És mindenkié.

A Kapitány, a Rossz vér, a Sámán,
Mindörökre testvéred már,
De nem látod, hova megyek innen
A fekete busszal éjfél után.

Mire a hajnal lehajol értünk,
Jóba-rosszba belefáradtunk már.
Holnap mindent úgy kezdek újra,
Mintha mindent elölről kezdenék.
posted by Dreamer @ 2:19  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates