2010. június 8., kedd
Szabadságom édes-keserű mementója
Esett úgy, hogy a második gigabrokit is élvezettel elfogyaszthattam a melóhely részéről, csak ez most publikus. Az "előmenetelem" miatt másik osztályon átszervezték a nyárra vonatkozó terveim és másfél hete szabin vagyok.

Szarvas



Kharonnal, Tina&Co, Roland&co lementünk a kicsinynek aligha nevezhető családi víkendházba. Bográcsozás,italozás, és némi csónakázással egybekötve. A leutazás kalandosra sikerült, szegény Ákosnak lerobbant a kocsija Fonyód környékén, így kb. 1 órát csöveztünk Mezőtúron. A helyi kocsma-vasutasarcok között, de amúgy csodálatos időben (esett, de az ég nagyon szép volt). Már magamban tervezgettem is, milyen technikával fogom elhúzni az időt, ha az 1ik helyi arc belénk köt, de Ami sikeresen terelte a figyelmem. Szerencsére. Mezőtúrról a helyi Bzmot vitt tovább (tegye fel a kezét, aki utazott már vele). Egy fülkés, koszos, büdös, helyi arcokkal teli gádzsók, és még kényelmetlen is volt. Azt hiszem, itt aludtam kicsit..
Majd Szarvas. No, Ákos ekkor már Szegeden, a kocsit megjavították, és érkezésének várható időpontja +1 óra volt. Ismét csövezés. Az éjszakában, egyedül. Néha 1-1 biciklis, kocsi szakította meg az idillt, pedig EZ nem volt sem ideges, sem rossz emlékű várakozás. Amikor már énekeltünk a mobilról felcsendülő Deák Billre, akkor már a váltókezelő is kinézett, ki ez a két őrült.

Aznap este berúgtunk. nem nagyon, csak épp finoman, ugyanis töménytelen mennyiségű kaja volt a gyomrunkban. Én speciel borra, pálinkára, és valami osztrák likőrre emlékszem (olyan volt, mint a Jager, csak ÉDES). Itt kiderült, hogy a társaságból senki sem épelméjű, csak én. Tetszett, mit ne mondjak.



Másnap kiderült, miért kenuztam világéletemben. A kajak egy szar dolog, ha valaki ANNYIRA jobb kezes, mint én. Következtetésképpen csak a fotókon tűnt úgy, mintha májszter lennék, valójában nem. Nagyon nem. A csónakázásnál is fény derült eme "fogyatékosságomra", amikor egyedül eveztem, nos, leginkább cikk-cakkban haladtunk. A víz sajnos elég algás volt, de legalább kellemes kivi-zöld árnyalatban feszített. Édes volt, ahogy pár bátor jelentkező megmártózott 5 perc erejéig, a nyárfával teleszórt trutyiban. Mintha a szellemirtók egy jelenete lett volna.

Szarvas hiányzik. Lettünk volna ott még 1 hétig.

Vidámpark



Szóval az úgy volt, hogy elmentünk a Vidámparkba. Előtte nagy honlap böngészés, gyorsan belőttük, mire NEM szállunk fel. Azaz nincs semmi eszetlen hánytatós móka. Ami újdonság volt (nekem): az a torony, ahol lehet szabadesni egy kicsit. A gagyi barlangvasutat és szellemvasutat lecserélték egy horror cuccra és egy gyerekeket megcélzó dzsungeles izére, amik enyhe közepesek voltak. Bár a horror cucc utolsó "képe" bitang ütős lett (kápolnában ebédlő, benne rohadó-oszló hulla és gyereksírás, mint hangeffekt). Jah, meg volt egy új hullámvasút is, amit nagyon élveztem, kétszer is beálltam a sorba.

Na de hogy féljen valaki a hullámvasútól?

WoW:



Gear Scora: 4k felett. A serveren kb. 4500 a maximum így, hogy Ulduar, a sárkányok, a lovagok, és Icc zárva. Tetszik. A PvP cuccokból meg minden megvan, és lenyomtuk Kt-t. Van időm...
posted by Dreamer @ 0:07  
2 Comments:
  • At 2010. június 8. 1:37, Blogger zs.gothpunk said…

    Hühű, az a napnyugtás kép a csillogó vízfelszínnel patent. Örülök, hogy élsz, bár látom, virtuálisban erősebben nyomod, mint irl-ben. :D A vidámpark mibe fáj most? Mennyi volt az egész hepaj? Látom ám amúgy, hogy a kézenállós képet valójában csak fejrefordított fényképezőgéppel csináltad, nevagizzá'! :D

     
  • At 2010. június 9. 1:08, Blogger Dreamer said…

    Elég drága.. 4700/fő, de kb. az összes NEM hánytatós attrakcióra fel tudsz ülni. Amire fizettem, az 1edül a horror cuccos vasút volt. A hánytatósok legtöbbje fizetős plusszban (300 körül)

    Még szerencse, hogy sodexo a barátunk, és üdülési csekk mehet,

    Jaja, igaziból a trükk a hordónál az volt, hogy nem én fordultam, hanem a VILÁG, ahogyan azt a háttérből láthatod. Nehéz trükk, de legalább nem kell erőlködni, hogy megtartsd magad :D

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates