2010. november 3., szerda
Most itt leülök kicsit
Elfáradtam.

Testileg, érzelmileg, mentálisan, anyagilag. Majdnem minden tekintetben. Én ezt kaptam Június-november közti időszakban. Persze, voltak jó pillanatok, de megfacsart ez a fél év.

Testileg belefáradtam az edzésekbe és motivációt vesztettem. Máshogyan közelítem meg a témakört, és testépítés helyett mást próbálok ki. Futni szeretnék, és irányítottan edzeni, a magam szájíze szerint. Így szakítok Ferencemmel, lőttek a közös kondizásnak.

Érzelmileg az elmúlt hetek koncert-buli-szülinap turnéja adott pár taslit.

Mentálisan.. életem leghosszabb kiszavazós show-jának lettem a nyertese, és ott rúgtak-ütöttek, ahol lehet. Ráment a nyaram, majd egyből a legnehezebb vezetői feladatokkal kongatnak. Olyan dolgokkal kell foglalkoznom, amikhez nincs gyomrom.

Anyagilag... hagyjuk. Minden hónapban van valami nagyobb tétel, ami elviszi a fizetésem felét (minimum). Ha minden jól megy, januárban fogok tudni ismét talpra állni. Nyilván van pénzem, ez azt jelenti, hogy nem tudok spórolni, és ehhez nem vagyok hozzászokva. Valahogy csavarnom kell pár dolgon, és meghúzom a gatyamadzagot.

Amúgy meg minden szép és jó. Ölöm az orkokat, járok barátokkal/kollégákkal beszélgetni, söröcskézni néha.Pókerezgetni is. Valahogy több időt kell MAGAM-ra szánnom. Valamilyen harmóniát kell keresnem a megváltozott és felgyorsult körülményeimre.

Na, meg egy újabb gyomrot növeszteni a melóhoz, nehogy tarkón hányjam magam véletlenül.
posted by Dreamer @ 10:50  
2 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates