2010. december 1., szerda
A főnök
Átrendeztük az irodát egy "kicsit". Azon ritka alkalmak egyike, amikor ÉN jártam jobban. Három hatalmas ablak, 30 centivel nagyobb asztal. Konkrétan a korábbi helyemen 1luxot sem mértek. 1 LUX= 1 gyertya világa. Egy átlagos embernek 15-re van szüksége. Mondjuk ki: egy barlangban ültem.

Itt viszont két fal határol, és mindkettőn hatalmas ablakok. Kicsit hűvösebb ugyan, de jobban kedvelem a hideget, mint a kánikulát.

A december hihetetlen lesz. A naptáram most kezd el betelni, így egy hajtás lesz végig. Sok képzést fogok kapni, megint. És ezek hasznosak ám! És érdekesek! És lelkes vagyok!

Tegnap trófeás balhé durva volt, kilenc husit süttettem meg magamnak a grillen, előtte előétel, és DESSZERTNEK bedobtam két szelet párolt szarvashúsit, barna mártással és párolt répával. A grilles cuccokhoz szőlőt, krumplifánkot és párolt répát csemegéztem. Két narancslé, két korsó sör. Csoda, hogy hazamenetel után beestem (gurultam?) a kádba, és fürdés után aludtam, mint a bunda? Neeem, a csoda, hogy az én híresen kényes gyomrom kibírta az egészet, és mindenféle egészségügyi szövődmény nélkül átvészeltem.

Hülyeségeket álmodni viszont álmodtam. Anyámnál laktam, Ami bejelentette, hogy hozzám költözik, és mindeközben felcsíptem egy középiskolai osztálytársamat. És azon paráztam, miért tettem ezt, hiszen nem is szeretem a csajt. Hogy dobjam és mondjam meg neki, hogy Ami a real deal. Szar érzés volt.

De köszönhetően a 21:00-ás elalvásnak, legalább hat előtt ébredtem, és nem késtem, nem pánikoltam. Csendben, Kedvest nem felébresztve, készülődtem a melóba.
posted by Dreamer @ 4:31  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates