2010. december 2., csütörtök
Hav
Tegnapi napon hazafelé fáztam. Talán idén először. Mégis jobban jártam, mint Feri, neki a komplett cipője tocsogott a hólétől. Annál már csak a hideg sár a rosszabb, azt hiszem. Talán Merle írta? A katona megszokja a hideget, megszokja a meleget. Megszokja az esőt. De a sarat? A sarat soha.
(nem szó szerint, és azt hiszem a Mesterségem a Halálban írta, amikor a főszereplő ép felújítja a gondjaira bízott tanyát).

Játszottam otthon egy kicsit, felvittem 33%ra az xp-t, de már necces, hogy meglegyek 07.-én 80on. Hajrá, beiktatunk majd egy át wowozott estét, és sima liba lesz!

Elég unalmas most idebent. Tepernek az emberek, én pedig megcsináltam a mára kitűzött melót. Ráadásul az egyik kedvenc, más területen dolgozó kolleginám most jelentette be a felmondását. Kár, nélküle kicsit mosolytalanabb és komolyabb lesz a munkahely. Király csaj amúgy, cirkuszban kezdte, lovakkal, illetve rajtuk artiskáskodott, bárhogy is hívják az ilyet..

Cirkusz meg artisták.. MIKOR LESZ MÁR 10.-e? Megyünk Napcirkuszra, Ami kapta szülinapjára a jegyeket, két hónapja. Őfelségessége úgy döntött, mehetek vele, höhö.

Még egy óra, és ismét lesz meló. Azt lezavarom hamar, végül is, csak az emberekkel kell személyesen elbeszélgetni erről-arról... Nyami, finom lesz (nekem).

Néztünk "Pokolból"-t, még mindig kedvelem a filmet, leginkább az elejét, ahogyan London nem annyira kedves arcát bemutatják. És sehol egy fekete vagy thai, vagy vietnami.. Akkor nem is London.

De valóban ő adta azt a századot.
posted by Dreamer @ 4:37  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates