2011. március 22., kedd
Gőzös
Szép lassan összeszedem magam. Nyilván azért, hogy utána megint szétessek, de jelen pillanatban már kezdek beindulni, mint a szénnel telepakolt gőzös. Fújtatva lassan kigurul az állomásról.

Még mindig kétesélyes a március, remélem azért derék kis csapatom is belepakol még pár százalékot, mert akkor minden szép és jó lesz. Mint eddig mindig. Kopognom illenék, de a tavasz, főleg a nyár egy kicsit még jobb. Ellenben a statisztikákkal, megszokásokkal, a hónap első hetében izgulok még rendesen.

Citrom naplójából

"Volt egy nagyon zavaró álmom. A szétszakadt Abyssban harcoltam Isten egyik legderekabb angyalával, és álltam a sarat. Az öregek szerint ez nem szipmla esti hagymázas vízió, hanem a sorsom. A jövőm. Daeva leszek, egy újból öntudatra ébredt angyal, Aion, a legfőbb Isten katonái közül. Arra rendeltettem, hogy a sárkányok ellen küzdjek, és védjem a világot a pusztulástól. De akkor miért harcoltam az elygosival?

Talán mert Asmodian vagyok? Annyi a különbség köztünk, hogy Elygosnak jutott észak, a zöld fákkal és csilingelő patakokkal, nekünk pedig a sziklásabb fél. Vagy mert mi harcosok vagyunk, ők pedig gyógyítanak? Ámbátor ebbe nem hiszek, különben rég elfoglaltuk volna Elygost.

Citrom vagyok, az Ishalgeni Portyázók közül. Ez azért fontos, mert a portyázók még soha nem adtak Daevát. Ráadásul ilyen alacsony rangút. Egy sor egész különös esemény juttatott el Muninhoz, a bezárt varázslóhoz, aki segített felemelkedni. Magam sem hittem volna, de.. a ceremónia után hatalmas, fekete tollú szárnyaim nőttek. Állítólag eddig is ott voltak, csak mint egy gyereknek a lábait, nekem is fel kellett fedeznem őket.

Ráadásul beavatási ceremóniámon végig kellett tapsolniuk az orrukat magasan hordó nemeseknek Pandemonizum városában. Vár a vérért! Ahogyan az Asmodian köszöntésben rejlik.

Most bevetettem magam Altgard rengetegében, egy áruló szektát, valamint újabb Odella földet hajkurászandó.

Most már csak remélni tudom, hogy VALÓBAN eljutok az Abyssba és megmérkőzhetek az északi söpredékkel! De hogyan?"
posted by Dreamer @ 2:54  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates