2011. március 2., szerda
Vér, foci, sárkány, és Rebbel Yell
DragonAge/Origins:

Dominik naplója

"Ez is jól kezdődött. Egy futár jelezte apámnak, hogy a Darkspawn ismét támad. A csapatok hadrendbe állása utáni napon legfőbb bizalmasunkról derült ki: legfőbb árulónk. Minden rosszra fordult. Nap nap után vágyom haza, de rá kell döbbennem, nincs már ilyen hely. Már-már irigylem elesett társaimat. Soha nem gondoltam volna, hogy valóban kardot emelhetek a jó ügyért. Azt hittem otthon fogok megrohadni, míg bátyám az első sorokban minden egyes kardcsapással újabb dicső tettet visz véghez.
De milyen áron?
A család bástyája lettem. A bátyám az épp most alattam hömpölygő összecsapásban küzd- ha még meg nem halt.

Grey Warden lettem. Ünnepelt hős, szörnyek gyilkolója, tudós fő, lovag. De milyen áron? Az alattam hömpölygő csatában küzdenek arctalan társaim, akiket soha nem láttam, nem ismerhettem. Hős vagyok? Hang nélkül néztem végig, míg egyik korábbi bajtársam összerogy a rá zúduló átoktól, utána a "mesterem" maga szúrja le másikuk. Kiválasztott vagyok..

Most pedig itt állok, a bástya legfelső fokához vezető ajtón. Alattam a minden korábbi elképzelést felülmúló darkspawn sereg. Előttem.. Érzem, viszket a bőröm alatt, hogy valami még vár rám.
Ismét harcolnom kell"

Blood Bowl:

A Feasterers edzőjének naplójából

"Nurgle átka ragyogjon ránk, és adjon nekünk az Örökkön Változó még tökéletesebb formát! Amióta lábunk megvetettük az öreg kontinens undorítóan ÁLLANDÓ és EGÉSZSÉGES világán csak gyönyörű rothadást és himlőt hagytunk ajándékba.

Megnyertük életünk első kupáját, elenyésző áron! Két halott, az első meccsen rögvest a gonosz erdei elfek ellen, viszont a két gól mellett három hegyesfülű is a drágalátos pázsitjába harapott. Utána beállt hozzánk. Nurgle kegye megadatik azoknak, akik engedik befogadni a fenséges bugyborékoló nyálkáját.

A második meccsen ismét elfekkel hozott össze a jó sors. Azt hiszem, ezen meccseink jobbára edzőmeccsek voltak a fiúknak. A lord, Nurgle kiválasztott bajnoka azóta koponyákkal díszíti csápjait. Kedvenc kecském pedig fenséges harmadik karral lett áldott Nurgle kegyének köszönhetően.

Az Ogrék viszont.. Nagyok, buták, és erősek. Majdnem leszakították a harmadik kart, és NAGYON sok áldott harcosom küldték el Nurgle álmát aludni. Szerencsére felébredtek, de egyet ki kellett rúgnom. Nincs szükségem olyanokra, akiknek egy egyszerű suhintásra eltörik a csípője.

A Play-offba 100%os mérleggel jutottunk. Ahol az Ogrékat kellett ismét megverni a döntőben.

A Big Moot szendvicsgyár, legfőbb szponzorunk, örülhet, mert ismét 1:0ra nyertünk. Igaz, ismét meghalt egy emberem, de olcsó volt, könnyedén pótolható. Ráadásul bizonyítani küldtem pályára, korábban nem cisnált semmit! Viszont halála jól tejelt: a Big Moot új szendvicset nevez el róla. Dupla ketchuposat.

Az idénynek vége.. Indulhatunk egy új kupáért!"

Serenity:

Mr. Shaun Bilburry naplójából, a Rebel Yell Public Relations managerétől

"Ilyet én nem pipáltam, haver! Gazdag leszek, marha gazdag! Láttam egy katalógusban egy újfajta ismétlőpuskát, az enyém lesz, ohóó! Ugyanis történt, hogy nem mi fizetünk le mást, hanem MINKET fizetnek le! SOKAN! 3ezer kredit a rohadt szőlőlöttyért (fater szerint ebbül lesz a bor), még 3, ha le is szállítjuk valami puccos kajálásra. Utána az..őő..Ytong, vagy kik fizetnek még tízezret a borban talált gyémántért. Jah, igen, velünk akartak ingyen csempésztetni. de a ferdeszemű muki jó csóka, ő fizetett, mint a katonatiszt! Úgyhogy enyém lesz! Lángszóró felül, cső alatt gránátvető. Hidraulikus töltőrendszer, nem ragad be, lézeres célzópointer, és 80lőszer másodpercenként! CSAK 2zer kreditért adja valami orvgazda a Persephonén! A hülyének si megéri!
Na, csak érkezzünk meg a jampecek kajálására, egy kis husit én is betolok, esetleg felgyújtom a kolonális seggnyalók múzeumát, beverek pár arcot akár ingyért is! Csak adják ide a háromezret!

´oszt megdumálom apussal, hogy menjünk a Persephonéra, "alkatrészért". Komolyan, ez a mániája, a teknő megy a hülye kábel meg csavar nélkül is, de azért nekem is megvannak az igényeim, na! A hülye tesónak is! A Persephonén van ám sok olcsó lotyó (neki az is jó, csak hájas legyen)!

Alig várom.. De remélem ezúttal nem kell újraépíteni a teknőt, mert megint lószart sem kapok!Úgyhogy ajánlom a bratyónak, hogy vigyázzon a Rebel Yellre, különben kiverem két fogát!"
posted by Dreamer @ 2:06  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates