2011. március 18., péntek
geeek poszt


Nohát, megjött végre-végre. Már csak jűték kell hozzá. A Dragon Age hangulatos, de nem erre lett a warrior kitalálva. Ráadásul egy haver elárulta a sztorit, így nem is érdekes. Törlöm is. Így a kérdés: MMO vagy FPS?

Az eredmény pedig:



Aion

Alapvetően nem spanyolviasz MMO-ról beszélünk. DE van benne olyan, ami semmi másban nincs. Több dolog is..

WoW-hoz tudom összehasonlítani, nincs más alapom, így is teszem jól.

Grafika: Nincs mit mondani. A WoW egy 11 (12?) éves játék, az Aion 2. Nagyon nem meglepő, hogy ez utóbbi fényévekkel megelőzi a riválist. Maga a karakteralkotás leginkább a Dragonage-re hajaz, már ami a külsőségeket illeti. Csak szebb, részletesebb, jobb.

Élmény:

Wow a grindelés játéka. Aion? Az is. Wow: jó sztori. Aion? dettó. Miben más? REPÜLÉS! Az Aionban a karakterek egy felébredt angyalt alakít (még a gonosz frakció is), és mint ilyen leginkább a levegőben harcol! Nincs mount ezért (griff van), de szerencsére nincs korlátlan repülés sem! Ugyanis szegény porontyunk elfárad. és ha földre ér, akkor lelövik. Gyorsan.
Nagyon ötletesen van megoldva, szerencsére nem csak emészthető, hanem komoly addikciót okoz.

Ami külön öröm, hogy bár a default karakter egy manga uniszex srác/csaj, ez iszonyatos sok módon alakítható. Papíron két faj van, valójában végtelen (törpe leszek, ork, vagy elf.. rajtad áll, milyen külcsínt adsz a karinak).

A spell/talent rendszer egyszerű, variálható, nem annyira kötött, mint wow-ban. 4 alapkaszt van, mindegyiknek 2 specializációval, amit 10. szint elérésekor kell kiválasztani. Azaz valójában 8 kasztot kapunk. Van szerzeteeees (chanter)!

Gépigény: van neki, kétszer olyan izmos, mint a wowé, de még így is vállalható, ahhoz képest, hogy 2009es játék.

Ami WoW-hoz képest még plussz: a PvPvE. Azaz egy óriási csatatéren a játék alapját adó end game PvP zónában elég durva mob található.. ami erősebb, mint az egyszemélyi player! Nagyon nem szabad könnyelműen venni amúgy sem a mobokat, merthogy kb azonos szintű játékossal megegyező az erejük, így felértékelődik a csapatjáték fogalma. Azaz 3-4 mob behúzása instant halál.

egyelőre kóstolgatjuk egymást az Aionnal, kíváncsi vagyok, mi sül ki belőle.. Remélem, nem csak agyatlan grindelés (a proffok húzása rendkívül ötletes, valamint az ismételhető questek mellett szépen meg van különböztetve a "campagin" küldisorozat is, amik előbbre viszik a sztorit)
posted by Dreamer @ 7:56  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates