2011. március 8., kedd
Zombacolypse
Olyan dolog történt tegnap, ami nagyon régen nem: bent maradtam sokáig melóhelyen. Szép adag projekt zuhant a nyakunkba, nagyon szűk határidőkkel. A társ osztályvezető beteg, így gondoltam, besegítek neki.
TERMÉSZETESEN, már hazafelé, az utcán jöttem rá, hogy a kezdetek-kezdetén elrontottam valamit (rossz tárgyhónapot diagnosztizáltam) és ma kezdhetem előről.

Mondjuk a neheze a módszer kitalálása volt, ma már egy délelőtt megcsináltam,a mit tegnap déltől hétig. Úgyhogy ez nem volt gond. Az igazi baj, hogy most egy délutánom lett egy egész napos melóra, bár a dolgok jelenlegi állása szerint menni fog ez. Ugyanis ma NEM maradhatok bent.

1; farmert kell vennem
2; Arsenal meccs, szerintem az évad egyik legfontosabb meccse (mostanában sok ilyen akad..)
3; Jön Tamás és ad laptopot (nem ingyé´de olcsóért. nagyon).

Azt hiszem, ez a hét hihetetlen sűrű. Lehet, hogy a farmertúrát elhalasztom holnapra, de az a sanda gyanúm, hogy már lassan a seggemig fog felszakadni, úgyhogy hacsak nem akarok true hippi lenni, azért jó lenne valamit tenni az ügyben.

Bár biztos szexi a seggkilógatós Balázska a bankban...
posted by Dreamer @ 6:13  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates