2011. augusztus 3., szerda
Pár settenkedő pookah ellopta a nyaram, vagy nem?
Az úgy volt, hogy egy hétig otthon kockulok, és a második héten lemegyünk Velencére, öcsém nyaralójába, csak Ő és én. Eszünk lángost, megyünk halászcsárdába, sokat pancsolunk, labdázunk. Mindig is akartam gumimatracot venni, és arról ugrálni. Frizbi? Simán. Este pedig egy laza rozé mellett kártyázni, beszélgetni és parton sétálni.

Az Öreg Kaporszakállú odafent viszont esőt, szelet és "blee" időt küldött, úgyhogy ez mind elmaradt. Helyette voltunk Dunakeszin, és ettünk szarvaspörköltet, pogácsát és finom sütit. Beszélgettem apámmal, egész jól ment, apám minél idősebb, annál jobb fej. Vagy a gyerekek segítettek neki,és láthatólag elégedett az életével.

Mentünk Állatkertbe, és láttunk tigriskölyköket. Három kis csíntalan macska. Nem hagyták az anyjukat, hatalmasat játszottak, öröm volt nézni. Jah, és van kis orangután, zsiráf. A Pálmaházban az egyik lajhár, a kitaposott ösvény mellett, egy ablakba csimpaszkodva hagyta, hogy simogassuk, és etessük. Egy kicsit ijesztő a hatalmas páros karma, de végtelenül szelíd volt, és már-már dorombolt a simogatások alatt. A lajhár jó fej állat, értem?
Nem úgy a puffadt kecske. Hordába jár, és bárminek nekimegy egy kis zoo csemegéét. A kecske nem jó fej. De Carlos, a láma az. Nagyon sűrű és túlságosan melegnek tűnő bundája/szőre volt.

Hihetetlen mennyiségű filmet néztünk. Ennek köszönhetően Ő csütörtökön sikítva ébredt hajnal tájt. Máshogy írom: hihetetlenül sok zombis/ szellemes/ misztikus/ suttogós/ csoszogó/ slejmes/ rothadó/ járványos/ pestises/ szörnyes filmet néztünk.

No, meg Verával (aki majdnem harmadik) karöltve Íjászba csocsóztunk, kétszemélyes csocsóasztalnál. Csak kapus és a védősor volt, mindkét oldalon. Igen, másztam. Szar volt az asztal, mert az erős lövések kipattannak, és az egyezményes kocsma-szabályt nélkülözve a kipattanó nem ért gólnak. És Ő mászatott meg.

Ó, utána Vera (aki majdnem harmadik) vendégül látott minket F1 nézésre is, a Mogyoródi futam nagyon izgi volt, de a fogadós játékon 5 pontot, és pozíciót veszítettem. A szemetek, egy Pók megelőzött, pedig nem is tudott róla!

A családom megkergült. Peppinó letudta a kötelező Iron man-t Nagyatádon, de ezúttal második lett korosztályában. Szegénynek feltett szándéka volt, hogy 9 óra alá letolja az idejét, és 09:03 lett. Pech. A többiek úgy tudom, jól vannak, de még aggódom. Kálmán, hatvan évesen lebringázta, Bence szintén (bár ő 20). Andris megsérült, de nem tudom, mennyire.

Tábor? Persze, hogy irigykedem. Minden MTT tábor egy élmény-bomba, egy drog, impulzus ágyú, emocionális vortex, és kisebb kiképző.
Jó lett volna nekem? Nem, mert fáradtabban jöttem volna haza, mint szabi előtt. Talán. Majd legközelebb, jövőre (vagy egy fenét, és megyünk tengerpartra, Ő és én).

Amúgy 3 évesek vagyunk. És maradtunk tisztelettel tök hülyék.

posted by Dreamer @ 5:05  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates