2011. július 4., hétfő
Ms. Blake végeláthaatlan kalandjai vol. 1.
Nagyon régen olvastam Laurell K. Hamiléton könyvet, és elég ködösek az emlékeim, úgyhogy ma ismét kivégeztem az első kötetet. Arra emlékeztem, hoyg gyakoörlatilag az összes könyv arról szól, hogy:

- Dugnak
- Félelmetesen kegyetlenkednek a szereplőkkel
- Anita mindig mindent túlél, ő a női Drizzt Do Urden (daemon nShazeb..akármi)
- Elszáll az írónő az ellenségek terén

DE!

A világ nagyon tetszik! Ugyanis amellett, hogy a jó vámpírok döglesztően jóképűek,a gonoszak meg csúnyák, mag a setting rendkívül gazdag és kidolgozott. Komolyan megmozgatta a fantáziám, és jóval hitelesebb Ms. Blake mary-sue karaktere, mintha egy nyeglébb háttér lenne.

Már-ár hihető. Magam előtt látom az amerikai jogrendszer recsegését-ropogását. Mikortól számít halottnak valaki? Örökölhető-e egy vámpír vagyona? Gyilkosság-e ha valakit vámpírrá tesznek? Gyilkosság-e megölni egy halott vámpírt? "Vámpírvédő" jogszervezetek, ember-nacionalisták, öröklét-egyházak, újfajta klubok és kísértetkastélyok.
érdekes módon Hamilton könyveiben is minden a hedonizmusról és a dominanciáról szól. Annyira tetszik, hogy akár még kidolgozottabban lehetne mesélni is. nWoD, de halandókkal, akárcsak Blake.

Amúgy is megígértem valamit Aeglosnak, és Ferinek.
posted by Dreamer @ 7:29  
5 Comments:
  • At 2011. július 4. 8:13, Blogger gothposeur said…

    a világ az kúl. Meg az elején még Blake is egészen rendben van - ahhoz képest, amivé válik 7-8 résszel később (mindenféle vámpírkötések, nekromanta, vérfarkas, -leopárd, falkavezér, meg még mittoménmilyen speckó képessége lesz :D)

    Igen, kb a 8.-ig még olvastam.

    És Dragonball hatás, egyre erősebb ellenfelek, egyre nagyobb hatalmú főszereplő :S

     
  • At 2011. július 5. 0:29, Blogger Dreamer said…

    Ugyan, a harmadik könyvnél má szívtam a fogam.. De már az első is feszegeti a nem létező határokat..

    SPOILESPOILESPOILER

    Első könyv bosS: ezer éves vámpír
    Harmadik: ÖTZER éves, neandervölgyi származék vámpír...

    SPOILER OFF

    Hát izé.. őő... A második legalább a voodoról szól :)

     
  • At 2011. július 5. 6:25, Blogger Sütitolvaj said…

    Ilyet majd én is szeretnék olvasni.

     
  • At 2011. július 5. 10:59, Blogger Dreamer said…

    PDF :D

     
  • At 2011. július 6. 3:28, Blogger gothposeur said…

    haverkodj össze lájvon Grétáékkal, és kérd tőle kölcsön őket :D én onnan olvastam őket :DDD

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates