2011. június 22., szerda
Flmek
A Pap - Háború a vámpírok ellen

Ez a film rossz. Nagyon rossz. És nem csak szimplán az, hanem sunyi is. Amikor egy pillanatnyi kis ötlet, vagy fantázia felmerül, a rendező gyorsan valami látványosnak szánt bunyóval sikálja el a remény pici lángját. Gonosz mézesmadzag, semmi több. Az hagyján, hogy slow-motion wire-fu az egész (és ettől kéne látványosnak lennie), de még az is rossz. A kedvenc jelenetem, amikor hősünk ugrik egy hatalmasat a reá rohamozó übernagy vámpír-gólem-dinoszaurusz izé felé. A hősnő felkap pár követ és arra hajítja, és a pap a levegőben száguldó köveken dobbant, és nyer lendületet. Természetesen pergő-forgó kamerával, lelassítva, kinagyítva, jó hogy nem csillog!

Lehetne jó is. De nem az. Komolyan drukkoltam a gonosz vámpír terminátor kovbojnak, de sajos, ahogyan borítékolható volt, sablonos filmnek sablonos a kimenetele is.

De jobb, mint a tvájlájt.

IMDB: 10/5.7
Szerintem: 10/3

A lány és a Farkas

Alapjába véve ezt a filmet vártam. mindig is szerettem a klasszikusok újraértelmezését, és mindig is imádtam utálni a Tvájlájtot. Nos eme utóbbi "remek" rendezője jegyzi a Piroskát is. DE! (vegyünk nagy levegőt, vájunk pár másodpercig, hatásszünet..) DE! Ez nem rossz film! Nem is jó, de nem pocsék. Élvezhető popcorn movie, vasárnapi matinéra. Lehet benne találgatni, ki a gonosz vérfarkas, melyik pasi lesz a befutó, és hogyan hal meg az amúgy szimpatikus inkvizítor bácsi. Az ügyeletes szerelmi háromszögben tetszik, hogy nem is bonyolult igaziból, mert a film közepénél az aktuális "nem annyira jó fej" pasi simán odaveti, hogy "ja, ha nem kellek, akkor ne is nyaggassuk egymást", és hoca vissza az eljegyzési karkötőt (karkötő wazz). Ráadásul innentől sokkal szimpibb lesz, mnt a befutó vezérhím. Ráadásul itt férfias munkájuk van (Favágó/kovács) bár még midig eléggé transzszexuálisak a jóképűnek szánt amorózók. Ellentétben a tvájlájttal a női főszereplő határozottan jó bőr, a farkas ezerszer ijesztőbb, mint a többi hasonszőrű blöki. Jah, és plusz pont: nem találtam ki, hogy ki is a gonosz toportyán.

IMDB: 5.0
Szerintem. 10/6.5

Hanna - Gyilkos Természet

Amikor a kis tini leveri a gonosz nagy szkinhedet. De banyek, Eric Bana és Cate Blanchet! Ja, a film? Nem rossz. Határozottan kellemes, az az érzésem volt, hogy nem is amcsi film, hanem európai. A rendező furcsán bánik a zenével. Vagy abszolút nincs, hosszú jeleneteken át, vagy hirtelen pumpáló techno lesz (pro-agressive). Valamint a film játszódik a tajgán, Marokkóban? Spanyolországban, majd Németországban. Sokszor van felirat - már csak ezt se csipázhatják az amcsik. A sztori egyszerű, mint a jancsiszeg, és a fentebb említett két színész ismét nagyot alkot. Furamód a fontosnak hitt szereplőket is kinyírják. A kislány pedig. Hát nem tudom: Azt értem én, hogy erősebb a többinél, de azért ez nyilvánuljon már meg némi izomerőben is, egy pillekönnyű kiscsaj ne boxoljon már le minden gonosz gengsztert.
Nem könnyed, de nincs mondanivalója. Inkább csak depresszív film.

IMDB: 7.2
Szerintem: 7
posted by Dreamer @ 4:47  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates