2011. június 28., kedd
levélke a csúszdákról
Anyám kérdezte, én meg írtam neki. Lustaságból postolom, csak úgy:



Először kicsit féltem, hogy Ami majd nem érzi jól magát, hiszen a vidámparkban is küszködött a hullámvasúttal. Nincs messze Káposztásmegyer, autóval kb. 10-15perc alatt odataláltunk, és szerencsénk volt, mert nem voltak sokan. Kaptunk egy fura kis óra szerű karkötőt, amiben volt egy chip, és az érzékelte, merre járunk, mit veszünk. Ott ebédeltünk, és helyben fizetés helyett csak CSIPP, és a kijáratnál ott a számla.

Az első csúszda nagyon kis „bevezető” volt. Egy nagy kék úszógumiba kellett beleülni, és azzal csúszni. Volt rajta két kapaszkodó, és a még a kicsit nagyobb (nálam jóval nagyobb) emberek is kényelmesen elfértek rajta.



A csúszda egy barlangba kanyargott, vízesésekkel, pálmákkal, majd a végén egy medencében ért véget. Ami nagyon rákapott az ízére, háromszor is nekiment.

Utána kipróbáltuk a „hagymát". Tulajdonképpen kívülről tényleg egy óriási hagymára hasonlított. Egy zárt cső vezetett bele, ahol a lendület miatt körbe-körbe ment az ember, míg a sebessége elfogyott, simán kipottyant az alján.



Eztán nem volt megállás, felmásztunk a négy-öt emeletes „szörnyűségekre”. Hat óriási csúszda, és Ami itt is derekasan helyt állt. Volt itt olyan, mi a fentebb említett hagyma, csak „UFO”-nak keresztelve – nyilván a mérete is sokszorosa az előzőnek. Előnye, hogy a lendületet adó cső sokkal hosszabb, lehet kurjongatni, és voltak kétszemélyes „úszógumik” is. Itt egyébként csak ilyen gumival lehetett lemenni.

De pl. a „Kamikaze” vagy a „varázsszönyeg” elnevezésű csúcsrémségek azt hiszem nálad már kiverné a biztosítékot. Ezeken volt a legtöbb „leg” jelző. Leggyorsabb, legmagasabb, legizgibb, legprüszkölősebb. TERMÉSZETESEN nekem ezek tetszettek a legjobban.

Sokat pihiztünk is a különböző masszírozós medencékben. Szerintem te fogtál volna egy könyvet, és engedted volna végig a derekadra a vízsugarakat.

A végére még a napra is kifeküdt a bagázs. Volt egy kis szél, ami nagyon kellemes érzetet adott. Sajnos, egyedüliként nem volt kedvem lázadni és a napozás zavarása céljából én is odatelepedtem a többiek mellé – összesen négyen voltunk. Így lett egy kis színem, de nem égtem le.
posted by Dreamer @ 6:13  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates