2011. június 29., szerda
Look mammy, there´s more plain up on the sky 2011.06.30.
Innentől nincs több koncert, életem koncertélménye egyenlőre letudva. Sokáig nem hiszem, hogy lenne még egy Pink Floydot utolérő banda, vagy Roger bácsi, aki ennyire meg tudna mozgatni. A koncert alatt majdnem bőgtem a gyönyörűségtől, az összes számot végigénekeltem. Mintha nem is én lennék.

Melóhelyen ma statisztikázom, és számokat bűvölök, ebbe belefér még az mp3, és úgy döntöttem, hogy Falből soha nem elég, úgyhogy "goodbye blue sky".

Ráadásul tegnap este isteni zsugaparti volt. Az Örök üzdelem során a kezdeti szakaszban a kamarilla hercegei alaposan megleckéztették a Ravnos hordát, sőt Joaquim Amaya karját le is tépte dühébe Calebros mester. Utána az afrikából betelepült feketék szétépték a hercegeket, és a Tzimisceket, és egy ÓRIÁSI hiba folytán nem tudták a ventrue antitribukat is lemészárolni. Így a Tzimisce al délcegen állt sokáig, de a ventrue lovagok keresztül robogtak rajtuk.
posted by Dreamer @ 23:57  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates