2011. szeptember 13., kedd
Céges hétvége
Azt hiszem, ez volt részemről sokáig az utolsó. Nem akarok előreszaladni, de ezt gyorsan le kellett írni.

Ismét sok piával mentünk, de ezúttal a fagyi visszanyalt. Isti túl sokat habzsolt, és ráadásul beteg is volt. Maga a buszút gyorsan lepörgött, ugyanis másfél óra alatt leértünk a Balatonra. Ellenben én Amiék koncertje után igencsak nyögtem a macskajajt, ezért két nyelet Jim Beam éppen hogy levánszorgott a torkomon. Ellenben Isti mindenből sokat. Legyen az Jager-traubi, trabor (fehérbor traubiszóda), pálinka, whiskey, bor..sör.. Sok. Megérkezvén eléggé szétesett kicsi darabokra, konkrétan leült a klozetra, és úgy maradt.

A csapatépítő tosz ismét egy akadálypálya volt a városon keresztül. Az első állomásunk persze nem volt ott, hanem egy kiba.. utcával arrébb, és mire megtaláltuk, fél óra hátrányból indultunk. Így is végigdúltunk 10 állomást, de későn. Ellenben 31 fok volt, és a bank nem adott semmi vizet/üdcsit, stb. Ez eléggé rossz pont.

A kaják közepesen voltak borzasztóak, szerencsére azért mindig megtaláltam AZT a fogást a 4-5ből, amit jó ízzel meg tudtam enni, de ez sem ütötte meg a "Wow" faktort (by Gordon. Egy dolog ízlett: a vörösboros marhaszelet, meg a reggeli. De azért valljuk be, a tojásrántotta/sültkolbászt nem nehéz összehozni. Annak örülök, hogy volt friss gyümölcs.

Az esti bulit pedig kihagytam. Itt csatolnék vissza a tételmondatra: nem okoz örömet már az ilyen esti duhajkodás. Ami koncert más: ott barátokkal voltunk, ahol csocsóztunk, iszogattunk, beszélgettünk. De a zenés/táncos mulatság nem a műfajom már, ahol ezredszer is hallhatom a Lady Gagát, meg a kokodzsámbót. Úgyhogy szerintem ennyi volt, majd talán egyszer még megyek ilyenre, de az nem jövőre lesz, szerintem.

És még csak nem is pulykáztak meg, vagy mást sem. Szerencsére.

Megint Diablo 2-zőm, fel kell készülni a hamarosan megjelenő 3-ra. Boner nekro, aki mahjd nightmare-re poison novás lesz.
posted by Dreamer @ 2:18  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates