2011. augusztus 15., hétfő
A csalódott főnök felpofoz
No, nem engem, és még csak nem is én. Ez az új paklim neve,k ahol a főnök szétpofozza a brigádot.

Hétvégén pihentem, és ennek áldozatául esett egy Csintz szülinap és egy Guild találkozó. Ellenben hihetetlen módon aludtam szombatról vasárnapra 12 órát! Ez tőlem hihetetlen szám, általában 7, max 8 órát szoktam hunyni. Ez a 12 szerintem mindent megmutatott arról, mennyire voltam kimerült.

És a kettős fronthatás mondjon le.

Elkezdtem nézni a Guardian of the Spirit-et, ami egy kellemes, közepesen gyerekes anime. Érdekes ódon a női főszereplő nem buta, nem gyámoltalan, NEM szuperhős, és tudja is magáról! Balsa szimpi. És nagyon szép a számítógépes grafika, főleg az a pláne, hogy fel se tűnik az animáció.
Csak kicsit nyálas.

A hét kicsit sűrú lesz, egyrészt visszatérnek a D&D testvérek Undermountainbe, egy kis további plunderre, valamint a címben említett főnök felpofozná a brigádot. Nagyon.

Jah, ki is a főnök? Hardestadt, a kamarilla öregje, a kamarilla egyik alapítója, a jelenlegi egyik legerősebb ventrue.
posted by Dreamer @ 0:29  
1 Comments:
  • At 2011. augusztus 15. 7:05, Blogger csncz said…

    "Ellenben hihetetlen módon aludtam szombatról vasárnapra 12 órát!"

    valami volt a levegőben, mert Drizzt is annyit aludt, és pont akkor :D

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates