2011. szeptember 25., vasárnap
egy-két há´
Nincs semmi, de semmi legalább van. Nincs nagy 5letem írogatni semmit sem. Majdnem kiposztoltam a címadó Belga számot, de inkább rötyögök magamban rajta, nehogy elvigyen a kormány valami közízlésrendőrsége. Bár még az is előfordulhat.

Diabloztam inkább, ahelyett, hogy bebúsulnék.

Venomancer
(1.13 players 8)

A lényeg, hogy legyen poison nova. Jó sok. Ha synergikkel kimaxolod, akkor sebez olyaqn 3k-t. A poison explosion pedig 15-16k-t. Hogy miért életképtelen mégis? mert Nightmaer Act 4-ben a pit lordok immunisak rá. A lower resist pedig leveszi ugyan az immunt, de mégsem sebez akkorát, hogy boldoguljunk vele. Nekem mákom volt, mert volt egy pajzsom, ami adott +3 revive-ot, de ennek ellenére a 26os Poison nova sem volt elég a haladáshoz. El is ment a kedvem tőle, indítottam hammerdint.

Túlélünk, mint mindig.
posted by Dreamer @ 23:53  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates