2011. október 24., hétfő
Monday, bloody monday
Kávét kellett volna innom, megvan mit felejtettem el!
Mármint reggel.
kezdem megszeretni, ha jó. Mármint ha jó cukros.

Munkában hirtelen elhatározásból begyorsítunk egy kicsit. Minden téren. Egész hónapban statisztikákat elemeztem, állítottam fel, adatokat gyűjtöttem. Embereket hallgattam, kb 30-mintát mindenkitől (az kb. 6x60).

Hétvégén elvittem ezúttal Amit squasholni, ami nagyon jó volt. Igaz, drága hölgyemet nem kímélve eléggé megfuttattam, de látszólag élvezte. Sajnos nem engedte el magát eléggé. Francba a modern kor modorosságával, ha szenvedsz és fájsz, és még szívatnak is, akkor szakadjon mán ki egy "Ó a ku**a életbe!" felkiáltás!

Szerintem nem fallabdázok többet, muszáj terembe járnom. Sajnos a partnerek ráérési hektikussága, az anyagi vonzat, és az ezekből fakadó rendszertelenség mindösszesen nem járulnak hozzá pudingosságomon.

De hétvégenként szívesen elviszek bárkit! De ha nem a nőm az, akkor a felmerülő költségeken felezünk, heh.

Köhincsélek, és reggelente kicsit fáj a torkom, de semmi bajom. Lassan megvalósul az, ami régen nem: egy éven át nem vagyok beteg. Ha most ez keresztbe tesz, hát én.. No.. de.. ne már.

KÖMT: kihagyjuk. Nincs semmi motivációm elmenni. Nincs szimpatikus koncepció, nincs szimpatikus tevékenység, és Ákosom felajánlotta, hogy dupla randi mega-parti keretein belül töltsük a hosszú hétvégét. Ez sokkal csábítóbb, mint egész nap egy cukrászdában hegeszteni, és este kocsmában berúgni (mert kb ez lenne Zebegényben).

Óóó, még pár nap, és vége a hónapnak. Rám fér a pihenés, úgy érzem.
posted by Dreamer @ 5:37  
2 Comments:
  • At 2011. október 24. 7:02, Blogger gothposeur said…

    utolsó esti bulira nem akartok Ákosékkal együtt lejönni? Naaa? vagy bármikorra napközben benézni?

     
  • At 2011. október 24. 7:58, Blogger Dreamer said…

    Nem. Te is tudod, mennyire nem frankó egy már kialakult és a maga ritmusában lüktető eseményre csak űgy "betoppanni".

    Az utolsó esti buli pedig, hááát... Általában éjfél körül szokott beindulni, ergo ott kéne aludni, és az már eggyel több kényelmetlenség egy buli kedvéért :)

    Ha meg hajnalig tart, akkor ugye kocsma előtte, de nagyon nem bejövős a szemem ismét kimaratni abban a két kocsmában.

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates