2011. november 6., vasárnap
Egészséges kérdések
Vajon mi hiányzott?

Elsősorban ilyenkor az ember szellemi/érzelmi nagytakarítást kell, hogy tartson. Meg kell kérdeznie önmagát, hogy mit csinált helytelenül, hol rontotta el? Lehet, hogy elsiettem? Végtére is, ha szigorúan nézzük, ÉN mondtam ki a végső szót.
(csak azért, mert nem éreztem egészségesnek, ha valaki egy párkapcsolatban elmegy randizni s csókot váltani egy másik emberrel).

Szóval mi az, ami miatt nem tudtam megtartani Amit?

Unalmas vagyok? Lehet, hogy elkényelmesedtem? Nem tudom. Mentünk étterembe, moziba, bulizgatni. Voltunk Aquaparkban, vízparton, bográcsolni, sokat randizni. Nem tudom, hogy mit tehettem volna másképpen. Nem fojtottam meg, nem zártam a lakásba. Soha nem mondtam azt, hogy "márpedig nem fogsz a barátaiddal kocsmázni". Nem voltam féltékeny, nem rendeztem jelenetet. Sokat kártyáztunk. Unalmas vagyok, elszürkültem?

Fizikailag van bennem kivetnivaló? Ha igen, akkor meg fogok nyugodni, mert ez az a pofázmány, amin nem nagyon tudok változtatni. Ó igen, van egy kis pocakom, de nem érzem magam tohonya és tehetetlen zsírpacninak, sőt. Elvittem Squasholni, és nem hogy végig bírtam, hanem irányítottam a játszmát. Vagy nem volnék elég férfias? Hát, mondhatok több fingós-böfögős viccet, ha kell, hehe.

Buta vagyok? Nem vagyok jó szellemi partner? Oké, tíz éve volt, amikor utoljára Vergiliust olvastam, de azért idén ment le több komoly irodalmi mű. Bármikor elbeszélgetek Daliról vagy Spilbergről, vagy akár Musorgskyról bárkivel. Vagy amik engem foglalkoztatnak, azok nem elég érdekfeszítőek? Hol és mikor, vagy miért nem mondta, ha így van?

Az a bajom, hogy nem tudom. Abszolút nem érzem magam vétkesnek, abszolút nem gondolom, hogy elrontottam volna valamit, márpedig mégis szétmentünk, és egy kvázi ismeretlen, ötven éves (szerintem)csúnya angol pacákot választott helyettem.

De ha azok a dolgok vonzzák, így 26 éves fejjel, amiket mondott, akkor ezen ingerek hol voltak a több, mint 3 év alatt? A rákk end ról, az enyhe gerontofília, vagy a több férfival való megismerkedés igénye (de politikus vagyok)?

Csak simán szerelemre nem épült, és nem is fog egy normális párkapcsolat, mert az fél év után kvázi megszűnik. Akkor akik együtt vannak évekig, azok mit tesznek, ha a másik fél szerelmes lesz, és érzelmének tárgya nem a partnere? Mi dönt, a józan ész, vagy a szív? Én mindig is az eszemre próbálok hallgatni, amikor meg nem sikerül, akkor általában nem jövök ki a dologból jól.

Hogyan tovább? keserves egy hét jön, amikor ki fog költözni a lány. Talán több cucca van, mint nekem. Eltűnnek a képek a falakról, steril lesz a lakás. Még nem éltem át ilyet, hogy a csaj kiköltözik, nem lesz nagyon jó.

A barátaim, akik az ő barátai? Mi lesz ezután? Vajon lesz-e olyan, hogy elkapok neheztelő pillantásokat? Gyorsan félrefordított tekinteteket? Érezni fogom-e, hogy "az ő hibája"?. Amikor az utolsó "kalandom" (szánalmas még kalandnak is nevezni, legyen inkább: "érdeklődés") véget ért, a kutya nem volt rám kíváncsi. Most hogyan lesz? Hívnak-e még kártyázni, mozizni, "bandázni"?

Meddig leszek egyedül? Mikor szedem össze magam? Hova menjek holnap délután?
Mit csinálsz? Mit tettél? Miért? Hogy hozod helyre?

(+1: hogy lehet azt mondani valakinek, hogy "szeretlek" meg "hiányzol", amikor mással randizol, más ölel?)
posted by Dreamer @ 8:40  
4 Comments:
  • At 2011. november 7. 0:19, Blogger csncz said…

    gyere át. ma ne, mert takarítanom kell:D, de a héten, ha van kedved (szabadságon vagyunk). meg gyere velünk moziba szerdán, még nem tom, mit nézünk.

     
  • At 2011. november 7. 0:23, Blogger Dreamer said…

    Okés, a meghívással élnék, a szerdával nem, akkor Zsolttal nézünk a pohár fenekére :)

     
  • At 2011. november 7. 11:41, Blogger Sütitolvaj said…

    ó, tényleg? :D

     
  • At 2011. november 8. 9:51, Blogger Minc said…

    akartam írni valami okosságot a másik oldal ismeretében (én nemrégiben hat év utána szakítottam úgy, hogy nem az eszem vezetett... néha azért bánom egy kicsit), de rájöttem, hogy nem feltétlenül segítene neked. szóval inkább csak annyit, hogy kitartást, előbb-utóbb jobb lesz majd.

    minc

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates