2012. január 2., hétfő
The Dreamer Reborn



Ma a jó munkahelyi teljesítmény hatására elmehettem előbb haza. Olyan banki ügyeket intézhettem el, amiket már rég el kellett volna, de úgy éreztem, buzog bennem a tettvágy. Még vásároltam is csupa olyan dolgot, ami egyébként nem kell az életben maradáshoz, de azért nem árt, ha van. Például nem is sejti az ember, néha mennyire kéne egy műanyag tölcsér. Pl.: ha a pálinkát a műanyag flakonból át akarod tölteni üvegbe (a múltban megesett). Vagy foghagyma nyomó. Korábban az "aprítok ezerrel" megoldást kellett alkalmazni, és mennyivel könnyebb is így. Vagy vételeztem új reszelőt. A korábbit még Szofitól kaptam, nos, nem ma. Sajnos eszi a rozsda, mint a fene, és a hölgy bevallása szerint még a nagyié volt. Köszönöm, megszolgált, de azért jobb az új. Olyan, mint amit titkon szidtam Mátrán, azaz egy fémfelületen több él van. Kicsit körülményes, de már belátom, mennyire praktikus. Valamint vettem teát, és vitamint, Ünnepelendő, hogy EGY ÉVE NEM VOLTAM MÉG CSAK NÁTHÁS SEM! Azért a Rossmanban fancsali képpel csak megálltam az óvszerek előtt, ahol a polc tele volt minden földi jóval. Bezzeg amikor kétségbeesetten szükségem volt rá, akkor a pult alól kellett előkotortatni a sose hallott német márkájú színes izét, amit mikor kibontottam átható epres-tutti frutti illat-bomba robbanás kísért. Mondani sem kell, röhögőgörcs lett a vége. Megnéztem egy dobozkát, hátha a hurrá-optimizmus kitart, de mikor megláttam, hogy 2013ban jár le, inkább visszatettem. Ha megveszem, akkor inkább pesszimizmus lett volna (mondván: ráérek még szoknyát hajtani egy évig.. na persze)

Mátrának és az ottani embereknek hála nem érzek köveket a szívem helyén (only emptiness, which would be gladly filled with joy :agoth:). Meglepő, vagy csak egy újabb "álom" vált ezzel valóra? Főleg az ünnepek táján éreztem úgy, hogy ennyi volt, ebben a selejt létben kell letöltenem a fennmaradó cirka 25 évet. Az elmúlt két napban pedig határozottan akarok kezdeni magammal valamit. Például teljesen innovatív képzést adtam le az osztályomnak, ami láthatóan tetszett is nekik. Úgyhogy olyat tettem, amit tudtommal eddig egyik vezető sem. Ráadásul szerkesztettem egy erőteljes business tervet, már ami a beavatkozásokat illeti. No de, nem melózom tovább, a lényeg: undorítóan elégedett vagyok a mai teljesítményemmel.

Útmutató Balázskához, sokadik fejezet: ha ebédre junk foodot ezsik, akkor estére rosszkedvű lesz. Ez törvényszerű. HACSAK nem akadályozzuk meg ezt valamivel. Második törvény: a fizikai munka endorfint termel, és kifejezetten elégedett szoktam lenni a végeredménnyel. Konklúzió: ma meccsnézés közben takarítás lesz, mégpedig intenzív. Amúgy is kangörcs ellen mozgást (konkrétabban: futást) javasolt valamelyik ajjdekeresztény honlap. Csak.. ne lenne olyan nehéz nekiállni. Amúgy már megvolt az első roham az elmúló érzelmi vortex részéről, de sikeresen negáltam a támadást. S mint olyan, ez is teljesen irracionális, és életidegen volt. Úgyhogy hess-hess, go away. Whislist +1: Azt szeretném, ha ez az energia kitartana még legalább egy évig, de tábor végéig mindenképp. +2: szeretnék táborba menni. Tényleg. 10 napot akarok eltölteni azokkal az arcokkal, akikkel Mátrán töltöttem (kerekítve) 4et. Vagy legyen azonnal jövő hét.

Az első munkanapja az évnek jól telt, Balázs ma rendben van. Ön mit tesz Balázsért, a kihalóban lévő állatért?
posted by Dreamer @ 8:25  
3 Comments:
  • At 2012. január 2. 9:14, Blogger Gandalf said…

    BÚÉK!

    Nah, örülök, hogy alakulsz!

    Az MTT tábor idén nem lesz 10 napos, csak 9. És rendhagyó módon nem júliusban, hanem augusztusban lesz. 2012. aug. 4-től 12-ig, már most belőheted a naptárba! ;0)

     
  • At 2012. január 2. 9:20, Blogger Dreamer said…

    BUÉK beléd is! Ez a baj, ugyanis akihez munkában alkalmazkodnom kell, menne Ozora fesztiválra.. Tippeld meg, mikor lesz :)

     
  • At 2012. január 3. 1:34, Blogger Zsófi said…

    :)

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates