2010. december 3., péntek
Butapest
Tegnap munka után beültünk a Randiba. Elköltöttem a készpénzem javát, de nem volt gond, hiszen az kedvesem kisegített némi pénzmaggal. Gonosz dolog, ha az emberfiának a pénze főleg kuponok és virtuális bankszámlák formájában létezik.Nem probléma, mert ma jött a fizetés, és talán szükségem lesz némi kp-ra.

Randi még mindig jó hely, és Boresz még mindig jó arc. De a "lesz" persely érdekes lehúzás. Az a lényege, hogy ha egy kedves és fogyasztó vendég úgy rendel, hogy "Akkor lesz egy .. unikum" akkor "lesz" egy 20 Ft-s a perselyben. Én megértem, hogy a pultos unja ezt a nem túl kedves verbális formát, de bazzeg az én pénzemből él, ha nem tetszik, akkor másik kocsma "lesz".

Mindenesetre elmesélte, hogy ez nem új találmány, korábban 20k jött össze, amiből a volt tulaj mindenkinek vett egy felest, a többit eltette a zsebébe bele. Sokszoros gratuláció neki is.

Tegnap 78-as szintre léptem. Még kettő és jöhet a kataklizma. Érdekes. Az előrendelésem hirtelen csúcsszuper akcióvá változott. Hétezerért megvehetem, tíz helyett. A dolog szépséghibája, hogy éjfélkor kell átvenni a dobozkát. Mégpedig tőlem meglehetősen messze lévő üzletekben. A legkönnyebben megközelíthető is az Eurocenterben van, ami az 1es villamos végállomásánál leledzik. Nem baj, majd.. majd.. sok kávét iszom kedden.

Ma csengőre ébredtem. A whiskey jól álmosít. Bárcsak minden altató hatású készítmény ilyen lenne! Sugár Jakab pedig a legjobb. Az az igazság, hogy mivel nem vagyok "Stonerrocker" se nem beszélt rá senki, így el tudom mondani: az íze miatt tettem le a voksom a kommersz bourbon mellett. Nyamm.. Jéggel, mert úgy finom. Duplán, ha lehet.
posted by Dreamer @ 1:47  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates