2011. február 24., csütörtök
Tudtam én.. csak nem sejtettem!
Időrendben visszafelé:

Ferit megtanítottam vérfocizni, egyből nyomtunk egy káosz all stars - erdei elf all stars meccset, amit megnyertem ugyan, de 4 (!!) játékosom kinyírta az elfajzott banda.

Tegnap Istukának 29 éves szülinapja köszöntött be, így most egy évig megint idősebb lett nálam a srác. De legalább az évi nagy beszélgetésen szakmailag is leszúrhattam cserébe. Kicsinyes lélek vagyok, no.

A "Rebell Yell" űrhajót összeraktuk, és ismét elindult végtelen útjára, tovább hírdetve a barnakabűátosok szabad életét! Traktorpiros hajóteste szimbólum mindenütt (a családi viszály és jólelkű butaság szimbóluma). De érdekes módon most kivételesen nem mi, hanem minket próbáltak (sikerrel) lefizetni! Úgyhogy ismét szitává lövethetjük a seggünket! Serenity rpg rulz!

Valamint hazatértünk klántaliról. Sikerült egy több szálon futó, ám rendkívül egyszerűsített mesét prezentálni, büszke vagyok magamra. Sokat agyaltak a játékosok, a végén összeállt a kép, de a grand finalé sajnos a játékbeli család széthullásához vezetett, és a tragédiáknak már semmi sem állhatta útját...

Ismét nagyon jó klántali volt, és tadadamm, a KF klán 15 éves(!!), és ez volt a 10.év, hogy visszatértünk Királyrétre. Ez annyira jól sikerült, hogy eldöntöttük: márciusban duplázunk, és hajlamos vagyok egy klasszikus királylánymentős mesét prezentálni. Már csak a hexa tábla hiányzik, a modellek meglesznek. Talán.

Jah, mondtam már, hogy szüneteltetem a wowot?
posted by Dreamer @ 23:39  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates