2011. február 25., péntek
Rég-múlt-blog
Olvasgatom a régi, bezárt blogom, érdekes. Hihetetlen élmény, de NEM lettem tőle rosszkedvű, ami azért elég gyakori.

Pl.: Írtam Circque du Soleilről:

"Ha nem jönnek megint, akkor az életem szegényebb lesz valamivel. Úgyhogy tessék elintézni, hoyg jöjjenek, mert AKAROM!"
(2008.V.04.)


Lám, jöttek, elmentünk, megnéztük, és.. TÉNYLEG szegényebb lett volna az életem. Csodás volt. Ráadásul a kommentekben láttam, hogy Rabyn akkor/ott látta a kitett klippet, és.. ők is elmentek, megnézték.

Ó, szakítás után derült ki, mennyi barátom van (vagy hasonlók, hehe)

"Elég sok emberrel tudtam beszélgetni az elmúlt időben. Kivel virtuálisan, kivel személyesen. Szeretném megköszönni nekik, név szerint Zsoltnak, Mírielnek, Tsigának, és az sms-ekért Ickének, Lamynak, Ringnek."
(2008.V ismét)


Hehe, köszi. Jó kis hét volt, 3 ivászattal, sok beszélgetéssel, tényleg. Szerintem nektek köszönhetem, hogy a szerelmi kamaszbánatnak egy hét kellett és elillant. Az ilyenek, amiken ma kínosan vihogok:

"Még most sem hiszem el, hogy nincs nekem, nincs velem. Ma is többször azon tűnődtem, hogy mit csináljunk, hova hívjam. Együtt.

Üres lett az életem."
(2008.IV)


Ehehee.. neeeeeem is én voltam, ezt valaki más írta le ám!

"Ezen is túl vagyunk. Szerencsére az emberismeretem nem csapott be, és megerősítést nyert, hogy a főnököm nem az az alamuszi fajta, és ha valakivel bajai vannak, akkor azt megmondja neki. Szóval a közvetlen veszély elmúlt, de célzott rá, hogy azért jobb lenne iparkodni. Jó. Akkor fogok. Mondjuk all in all ez is csak munka. Amit egyre jobban csinálok, szerintem. Meglássuk."
(2008.IV. 04.)

Akkor iparkodtam. Most abban a posztban dolgozom, amiben az akkori főnököm, és jó vagyok. Akkor azon paráztam, hogy kirúgnak, mert béna voltam. Két év, és főnök lettem. (Vállveregetés)

Juhú, két éve klántalin, ahogy olvasom, eltévedtünk.. Idén nem (nagyon). Mert nem volt GPS?

"Ákosunk jobban hisz a gps-nek, mint nekem, úgyhogy dugóba kerültünk. Mert ki kellett menni a Róbert Károlyra, igen! Mert az jó! Mert ott van sok autó és lehet csodálni őket."
(2008.III)

"ah, az Arsenal kikapott 4:0ra a ManUtd-től. Ez fájt nagyon. Ma a Milántól?"

Milan: Liverpool döntő volt, lehet tippelni. Arsenal drukker vagyok, voltam, maradok. Ezt egy sportot kevésbé kedvelő, de mondjuk ki, szerető ember sem fogja érteni. Adok egy kis tippet: Nick Hornby. Olvassátok, megértitek. A szurkolót nem lehet kritizálni. Illetve lehet, de nem érdemes. Meg kell tanulni vele együttélni, elfogadni. Más nem működik. mert bizony, a szurkoló a családi ünnepen is a twitteres közvetítést olvassa (ez két hónapja volt, nem a múltban: az Arsenal vezetett 4:0ra a Newcastle ellen.. a vége 4:4 lett, mire hazaértem)

"Rossz vicc volt az is, amikor az egyik barátnő bejött egy dobozzal és elrámolta a hozzád köthető személyes holmikat. lekerült az ákos kép, eltűntek a száradt rózsák.

Rossz vicc volt, hogy az igazgató még emailben is körbeküldte.

Rossz vicc az egész. Gyere vissza."

2008.02.11.

Egy nappal a születésnapom után halt meg, összeesett a saját buliján a konyhában. Még mindig hiányzik kicsit. MOSOLY volt, csupa nagy betűvel. mindig a legjobbak hagynak itt minket idejekorán.

"Dead can Dance-et meg végighallgattam, azt hiszem, csak az utolsó album maradt ki. majd azt is. Nagyi felhívott, hogy nem akarok-e nála enni. Inkább nem.. Szaftos hús, vagy spenót, és hallgathatom, hogy milyen sovány vagyok, stb. Legalább melóm van, eggyel kevesebb támadható felület.."
(2008.01.)

DCD azóta is rulz. De legalább sovány nem vagyok, két év=20 Kg plussz. Azt hiszem öregszem, szeretnék a 20ból 10et visszaadni, ehe. A nagyi meg ugyanolyan, de könnyebben kezelhetőbb. Szeressük ám, ne tessék félreérteni, csak..nos.. izé.

Na jó, abbahagyom, így is hosszú lett.. Pedig érdemes még olvasgatni..
posted by Dreamer @ 0:26  
1 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates