2011. április 4., hétfő
Gépi kávé
Rettenetesen sok dolog jár a fejemben. Vámpírkártyák, Citrom- a szőke pap Aionban, animék, maga a hónap, a jövő hét hétfő, a tavaszi tali, menjek-e tűborba avagy se, mit is kéne kezdeni magammal, munka munka munka, pihenés 8 óra. Szar érzés temetés miatt szabadságot kivenni.

Animét szeretnék nézni. Kínomban DBZ 200as résztől elkezdtem letúrni, már 30 megvan, 60 vissza. Gyanítm, hogy Blood+ -t fogok bambulni, de nagyon vonz, hogy belevágjak a Bleach-be. Bár a fillerekben igencsak gazdag anime-eposz azért kicsit ijesztő. Valahogy kimaradt az életemből. A Narutó SZERENCSÉRE kimaradt, legalább annyira debil, mint egy dragonball - de ez utóbbin nőttem fel. Kéne már folytatni a Full Metal Panicot, nemde? Mármint folytathatnák a Second Raidet.

Asszem ez lesz a sorrend:

Hellsing OVA 1-7
Blood+
Bleach
(Ha marad időm Bkleach közben, akkor DBZ, és Full metal Alchemist: Brotherhood OVA lesz)

Játékban a youtube a barátunk, egy csóka 1074ig vitte az Endlesst. Nekem 33ig sikerült, benéztem és megették az egyik rakétakilövőmet és két közeli gombámat. Ha jobban figyelek, akkor nem lett volna para.

Aionban kivégeztük Altgard dzsungeleit és a lerombolt kolosszeumot - bár szerintem minden nap vissza fogok térni ide. Érdekes - mag a játék gyönyörű, de furcsa élmény óriási pockokat meg hódokat mészárolni. A rókák már jobbak, de azért.. Na. Lehet, hogy tényleg WAR lesz belőle.

Jah, van új X-MEN anime is. Gyaníthatóan Mr. Sinister, Főnix és talán Apocalpyse lesznek a középpontban. Vagy csak simán Pokoltűz klub.

Tábor: egyre inkább azt érzem, hogy nem az én közegem, és nincs olyan feedback, ami az ellenkezőjét erősítené meg. Most úgy gondolom, menni fogok, de talán utoljára. Szinte csak Zsolttal találkozom, aki egy kicsit is köthető a t. társasághoz, senki mással nem. Még Amit is elkerülik a barátnői, pláne engem! Nem érdekel Tolkien, nem érdekelnek a pletykák, nem érdekel a "művészi alkotói műhely", csak a társaság és a buli. A Tábor pedig mind tudjuk, mennyire kimerítő, és elviszi az egész éves szabim felét. Ráadásul a szokásos nóta megy: hiszti, következetlenség, jobb-balkéz szindróma.

SOHA nem akarok többet tábort szervezni, köszönöm, ez biztos. Tuti. Nem kell az nekem.

Nna, mehetek vissza szkanderezni a PSZAF-el és az ügyfelekkel...
posted by Dreamer @ 6:29  
5 Comments:
  • At 2011. április 4. 13:34, Blogger Ami said…

    Engem ki kerül el???

     
  • At 2011. április 5. 1:54, Blogger Dreamer said…

    Jóvanna, két panaszlevél és egy PSZAF között elragadtattam magam:)

     
  • At 2011. április 5. 11:30, Blogger Mónika said…

    Ami: azért elég régen találkoztunk már. De majd a tavaszi talin bepótoljuk. ;)

     
  • At 2011. április 6. 0:10, Blogger Dreamer said…

    Orsi:

    FMA-t láttam, csak az OVA-t nem :). A Bleach-nek aszonták, tényleg jók a fillerei.

    Én igaziból a Full Metal Panic folytatását várom már...

     
  • At 2011. április 12. 4:42, Blogger Lyona said…

    Én örülnék a fanyar 'rakjuk má' helyre ezt a lúzer bandát' stílusodnak, mert én pervezr módon szeretem az ilyesmit, de tény, hogy ez nem elégséges indok.
    De azért hátha mégis. :)

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates