2011. május 23., hétfő
Charge!
Kipróbálom ezt a "zöld" kávét, ami ugyanolyan, mint a többi instant: sok cukorral iható. Tulajdonképpen mindegyik kávé csak sok cukorral iható. Azt hiszem, írok pár sort erről a trónok harca LARP-ról. Ugyanis tudom, hogy amikor anno domini az én játékaim lementek, tűkön ülve vártam a hasonló beszámolókat, és biztos Alew és Zsolt is már morog és remegő kézzel klikkelget, hogy "mi van má´ mé nem írtak, csak nem szar volt?)

Ákosommal és rég nem látott Libivel toltuk le az arcunkat, majd rögtön jelmezt próbáltam. Szerencsére nem lettem Radagast, ezúton is köszönöm a kellékeket, a fényképen nézve igazán daliásnak érzem magam (és a nagy hasam sem látszódott benne, csak a deli delták). Külön férfinak éreztem magam az óriási, két kilós fejszével a kezemben. Ez olyan lehet, mint a nagy asztal az irodában, vagy a szőrös sebváltó a merdzsóban.

De előreszaladtam. A helyi étterem drága volt, Pesten ennyiért sokkal jobb minőséget kapok. Sajnos ismét a falánkság bűnébe estem, sokkal jobban járok, ha a szenmdókat eszem meg, amiket a legkedvesebb csomagolt.

Sebaj, még egy kis pálesz után alvás, másnap mikor Zsolt ébresztett már zuhanyoztam, és a derék szobatársaim is fenn voltak. GP kedvesen úgy keltette a fennmaradó játékossereget, hogy "milyen ciki, de az öregek már kész vannak, keljetek fel!". Hát kössz. Én 28, te mennyi?

11kor kezdtük a tényleges játékot, a déli söpr.. akarommondani a másfél ex és Momo öltözésének köszönhetően. Bravosiak.. Dax (Alpha) meg is jegyezte, hogy a kalózokat a Nyár szigeteken felkötik. Na jó, mivel a lányok (kivétel nélkül) mind nagyon dögösek voltak, a büntitől ezúttal eltekintünk.

Maga a játék este fél kilencig tartott (számomra). Azt kell mondjam, ez nagyon hosszú volt. Legközelebb mindenképp iktassunk be egy szünetet, mert a végső nagy jelenetnél egy épkézláb mondatot sem bírtam kinyögni, ha nem lett volna Alpha, akkor totál leégek. Mondjuk ez sem baj, majd arra fogom, hogy ser Uller nem a szavak embere, és már nagyon mérges volt. de akkor többet ordítok. Azét hagytam abba, mert pár kislány játékos egy kissé megrémült.

Szerep volt, esküszöm!

Alapvetően élveztem a játékot, még a tehetetlenségből adódó frusztráció ellenére is. Nagyon elfáradtam, már nyolckor le tudtam volna feküdni vasárnap. Utálom a nyarat, a meleget, és az allergiát, ami elemészt és rettenetesen sok erőt vesz ki belőlem.

Ákos summázáősa: nagyon elszoktunk mindentől, ami nem vampire. Ha a karakter nem NPC lett volna direktívákkal, akkor a játék 10.ik percében ölöm le Ashford grófját és szegény özvegy nővérkémet. Kútba velük. Én meg szépen kinyilatkoztatok, és magaménak vallom a fiatalabb Ashford gyerekeket, a nagyokat pedig falra küldöm, ´oszt csókolom.
(persze, feltéve, ha nem nyilaznak le az "új" kastély lábainál).

A sztoriról: Ser Uller egy önérzetes pöcs, a Baratheon lázadás alatt űzetett el a családi koszfészekből, mert Robi mellett "kardoskodott". Utána vele. Sokáig. Az elmúlt tíz évben főtt a levében, és mivel elég nyughatatlan srác, végigharcolta az életét (16éves korától 40ig. Laza. Én sorozatgyilkosnak mondanám inkább).

Szóval fejébe vette, hogy elmegy a bátyus bulijára, jól bemártja, és a szemére olvas minden 30 évnyi sértettségét. Élete nagy napja totális kudarccal zárult, a házakból kettő maradt csak semleges, kettő a bátyus mellett bontott zászlót, ráadásul a zsoldosok, akikkel addig hullajtotta vérét, elárulták.

Amikor utoljára látták, ser Uller a szégyentől vöröslő fejjel vágtatott ki az Ashford birtokról.

A továbbiakban nyilván nem játszhatom a krónika jelenlegi "főgonoszával", de nem irigylem a játékosokat. Uller habár egy bunkó paraszt, ha károkozásról van szó, nem hülye. Sőt.

Amit máshogy csináltam volna: először is, vennem kellett volna pár energia italt. Kettőt. Másodsorban az Ardenekre jobban rászállhattam volna, nem csak finoman a távolból zsarolni (nem étették meg/nem akarták). Forszájt esélytelen volt, ott elértem a maximumot, és utoljára kellett volna Dorne-al tárgyalni, ők mellém álltak volna, ha már az Ardenek is.
Havenwoodnál a semlegesség is jó lett volna, és majdnem sikerült. Sajnos a Havenwood ifjú Lord túl sokat beszélt. Nem kellett volna (DZSIHÁÁÁÁD).

Ostoba Tristen Wayne.. én előkóstolói álláshírdetéseket és totálisan új taktikai repertoár beszerzését támogatnám, höhh.

Maguk a játékosok aranyosak voltak, és habár jócskán akadt "első bálozó" vagy másod, abszolút jót játszottak, és köszönöm mindenkinek. Remélem IN nem sértettem meg senkit, aki OUT így érezné.

A célom elsősorban a játékosok animálása volt, értük voltam, remélem sikerült pár izgi percet és fejtörést szerezni. Ha nem: legközelebb jobban fogok igyekezni, ígérem (és megpróbálok kevésbé lepukkanni a játék közepére).

Ha GP szeretné/engedi, és nem talál benne spoilert, a fentieket úgy-ahogy van, kitolnám a vonatkozó tolkien fórumba.
posted by Dreamer @ 6:23  
1 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates