2012. január 7., szombat
2008-ban kitöltöttem. Most is.



1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét?
Kezet fogtam Ferivel. Hosszasabban? Fingom sincs

2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd?
Remélem nem. De nincs szerencsém. Tuti lábak/karok nélkül szenvednék tovább valami eldugott pince alagsorábab.

3. Bealszol a tévé előtt?
Soha. MIndig kikapcsoltam inkább. Aludni fontosabb

4. Ittál már tejet közvetlenül a dobozból?
Ja

5. Nyertél már valaha betűző versenyt?
Nem vagyok amcsi. Amúgy szerintem semmilyen versenyt nem nyertem, csak különdíjas voltam.

6. Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal?
Nem vitatkozom a barátaimmal.

7. Gyorsan gépelsz?
Eléggé. három-négyujj technika.

8. Félsz a sötétben?
Soha. Vaksötétben tudok a legjobbakat aludni.

9. Most van valaki, aki tetszik?
Van, de minek?

10. Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod?
Mert kevés lettem.

11. Szerencse számod?
2

12. Nyertél már lottón?
Előbb csap belém villám egy tengeralattjáróban.

13. Most iszol valamit?
Vizet.

14. Okosnak tartod magad?
És te? Anyáddal szórakozz, fasztarisznya!

15. Ettél valaha bogarat?
Nem, vagy nem emlékszem rá

16. Most van valaki, aki hiányzik?
A józan eszem eléggé.


17. Mit kérsz karácsonyra?
Karácsony után pár héttel? Egy sör jól esne.

18. Ismered a muffinembert?
Egyszer összefutottunk, de elszaladt.

19. Beszélsz álmodban?
Ja, bár mostanában inkább horkolok. Az egyszerűbb.

20. Emlékszel az első csókodra?
Igen, nyálas volt.

21. Reptettél valaha sárkányt?
Aha. Még régen, apámékkal a Hajógyárin. Asszem jó voltam.

22. Mikor mentél legutóbb úszni és hova?
Szerintem Júlis- Mogyoródi Aquapark. Bár inkább csak lubickoltam semmint úsztam volna.

23. Sikeresnek tartod magad?
Milyen téren? Vagy megint keménykedsz? Pénzem van. Piám van. És ma elbőgtem magam egy szar klippen. Szerinted?

24. Kábé hány ember száma van a mobilodban?
Nem ismerkedek emberekkel csak pixikkel és farkasokkal.

25. Szerettél volna valaha kapni egy lovat?
Nem.

26. Mik a terveid holnapra?
Megpróbálok nem elpatkolni. Ha sikerül, nézek egy mozit este. Benne filmmel, ha mákom van.

27. Mit csináltál múlt hétvégén?
Szilveszteri buláj.

28. Most hiányzik a suli?
Azt álmodtam, hogy egy tanár halálra szívat, és megverek egy alsóst ált. isk-ben. Erre a munkahelyem igazgatói tanácsa fegyelmit indít velem szemben. Ezek után hiányozzon annak, aki sörétet kér análisan.

29. Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret?
Kabbe, megint keménykedsz. De ha már tényleg tönkreteszel: attól függ. Komolyan is gondolva, vagy csak úgy?

30. Szeretsz szingli lenni?
Ha megtalállak kimoslak 90 fokon. Szeretek egy faszt.

31. Szereted a szobádat?
Melyiket? Mondjuk szobányi lakásom van, de igen, szeretem.

32. Ki a hősöd?
Nathan Explosion a Deathlock-ból.

33. Lógtál valaha a suliból?
Sokat, biza´!

34. Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)?
További illúziókba ringatom magam, és azt álmodom, hogy fontos vagyok.

35. Ha összezárva kéne eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál?

Jelenleg? Egy 99 éves végstádiumos embert, akit épp egy mozdonyból vágtak ki, ami leesett a Niagara vízesésen. VAGY cpt. Kikr-öt, aki fel tud sugározni.

37. Ettél valaha kutyakaját?
Igen, kíváncsiságból szárazat. Szar íze van, mondjon bárki bármit.

38. Őszinte ember vagy?
Van is vele bajom rendesen. Sajnos igen, sokkal könnyebb lenne szarrá hazudni az életem, és kevésbé lennék nyomorult.

39. Szereted a ham&eggs-et?
Legjobb. Meg paradicsomos bab és lágytojás.

40. Mi az a három dolog, ami mindig nálad van?
Mobil, belépőkártya, kulcscsomó

41. Van valamilyen sebhelyed?
Sok is. A legfrissebb egy éves, a homlokom, amit belékeltem egy fogassal. Már alig látszik, de ha lesápadok, akkor frankón kivehető.

42. Szereted az akciót, a pörgést?
Akkor kifejezetten, ha elfelejtem, hogy hova kell hazaérnem.

43. Mi szeretnél lenni ha nagy leszel?
Kutyakaja.

44. Mi a legnagyobb titkod?
Nincsenek titkaim. Csak jól kell kérdezni.

45. Milyen gyakran telefonálsz?
A szabadságom alatt egy barom ügyfél napi 3x hívott fel, és minden alkalommal elmondtam neki, hogy szakadjon le rólam. Amúgy meló miatt gyakori.

46. Hiszel a szerelemben?
Igen. Legalább tudom, mi tett tönkre és mibe fogok vinnyogva belepusztulni.

47. Van valami, amit szeretnél, de nem kaphatsz meg?
Hajjaj. Béke van? Kérek tíz dekát. Meg némi lelkinyugalom aprólékot. 12? Maradhat..

48. Mi az a négy dolog, amit elsőként veszel szemügyre egy srácban/lányban?
ELSŐKÉNT? Barom.. nappal, vagy este? Van nála lámpa? Mert akkor azt, ahogyan a szemembe világít. Kérdeznéd inkább azt, mi TETSZIK egy lányban. Mert pl.: én akarhatom stírölni a seggté valakinek, de vazz, télen nagykabátban nem lehet.

49. Mikor sírtál utoljára?
Már válaszoltam, nem figyelsz? Kb 30-40 perce.

50. Kit öleltél meg utoljára?
Baráti ölelés, szerelmes? Haveri hátlapogatás? Melyikre válaszoljak, anyád!

51. Jól kijössz a családoddal?
Igen. Egy hónapban egyszer találkozunk, elég ez...

52. Hol van a mobilod?
Melyik? Amúgy mindkettő a konyhaasztalon, egy nemrég postán érkezett csomag, és a dezodor mellett.

53. Mit ettél utoljára?
Mikrózott virsli, ketchup, sajtos stangli, nugátos croissant.

54. Mi a kedvenc színed?
Fekete és arany együtt.

55. Milyen filmet láttál utoljára moziban?
Sherlock Holmes 2.

56. Most milyen dalt hallgatsz?
Dethlock - Coffe.

57. Most mire vágysz?
Egy új élet, perhaps? Ha kérhetnék még, akkor mondjuk az augusztusi lelkiállapot?

58. Melyik a kedvenc kocsid?
Régi Mercedes 500 fekete, cabrio.

59. Most nézel valamit a tévében?
Nem?

60. Kivel beszéltél utoljára mobilon?
Anyám kérdezte, kérek-e ebédet. Nem volt kedvem kimozdulni.
posted by Dreamer @ 4:23  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates