2012. január 3., kedd
Mai napi nyavaj.


A szemem begyulladt reggel, mintha álmomban belekaptam volna. Apropó, álom: egy eltűnt lányt kerestem, plakát alapján, csak úgy, szorgalomból. Balatonon, Lellén látták utoljára, ahol elkezdtem körbekérdezni, és üdülőkbe bemenni, hogy mégis, merre lehet. Kiderült, hogy gázos barátai voltak, egy motoros-gengszter banda, és velük lógott leginkább. A szálak egy cirkuszhoz vezettek, ahol már meg voltam győződve arról, hogy maximum egy erős esőzés után fog előkerülni a mocsárból a csaj teteme. A cirkuszban azonban összefutottam a régi osztálytársaimmal, akik nagyon jól néztek ki, és nagyon-nagyon rég nem láttam őket. Ismerték a lányt, de nem tudtak segíteni, én meg jól felébredtem.

Kómásan. Nagyon. Tudtam én, hogy a Conant nem kéne megnézni, de ki tud nemet mondani Arnie-nak? Thulza Doom, Subbotai, és társai, á, általános iskolás korom egyik kedvenc filmje. És mennnnnniyre gagyi, azt el nem tudom mondani. Az egész arról szól, hogy Konan végig feszít, darabos mozdulatokkal lengeti a kardját, és üveges szemekkel réved a semmibe. By Cromm! De legalább kemény, és nem buziskodik, azt és ott aprít, akit csak lehet. El kéne olvasni megint a Howard összest.

FACEBOOK ALERT: nem tudok posztolni sem chatelni, a facebook egy belső működési hiba miatt átmenetileg elnémított. Így sajnos nem tudok picsogni 400 embernek kéretlenül. Kipróbáltam 3 böngészőt és két op. rendszert, három gépen (oké, az egyik telefon volt), úgyhogy nem hinném, hogy velem van a baj.
posted by Dreamer @ 0:00  
3 Comments:
  • At 2012. január 3. 9:29, Blogger csncz said…

    a conan2 még inkább q jó, azt is nézd meg:D

     
  • At 2012. január 3. 11:36, Blogger Julcsi said…

    Conan lol!

    Amúgy meg akkor mégsem jössz táborba?

     
  • At 2012. január 3. 12:30, Blogger Dreamer said…

    Csintz: igen, arra is emlékszem. Főleg, amikor a végén az egyszarvú szörnyet nyirbálják, meg a rettenet npies fekete amazon ad csajozási tippeket!

    Julcsi: Én nagyon szeretnék menni, de ez nem tőlem függ, hanem a munkahelytől, de leginkább az Ozora fesztiváltól :(

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates