2013. január 3., csütörtök
Monokróm
Csak mert. Nagyon nehéz visszajönni dolgozni. Kezdek kiégni, ismét. Ez ciklikus, nagyon sokszor a jövő ígérete segített át a korábbi nehézségeken, de most sajnos egy kicsit borúsabb a cél. Kell pénz, kell távlat, kell.. igazság. De ugye, korábban írtam, hoyg szarok a farmra - az igazság bekaphatja.

Azt hiszem, másodszorra megnézvén az "új" Batman filmet, a legértékelhetőbb momentum Tom Hardy hangja volt, és stílusa. ennél sokkal jobb az új batman rajzfilm - az 55 éves Bruce-szal, és 70 éves Gordon rendőrfőnökkel. Csak a revised Robin ne lenne (igen, egy lány. Nagy, zöld keretes szemüveggel).

Örülök, hogy megint van szabadságom, és nem kell a felét kb elkölteni februárban, így lesz normális pihenőidőm is. Valmint belegondoltam - 5 éve dolgozom a cégnél. Illetve: több, mint 5 éve. És megkaptam az első üdvözlőlapot, egy partnertől (Máltai Szeretetszolgálat, én tartom velük a kapcsolatot, és küldtek egy freskós-angyalkás-sírós képeslapot). még alá is írták. Mondjuk, nálunk van pár embernek aláírásra alkalmas.. bélyegzője. Asszem, ezt kérdni fogom. Lassan elég sok levelet írok alá hozzá. Talán az összes többi osztályvezető közül hozzám fut be a legtöbb.

Tényleg írnom kéne egy könyvet. Megvan a téma, a karakterek, a sztori, minden. Csak neki kell állni.

Szilveszteri buli: nem volt rossz. Sajnos, az előző életem legjobbja volt, és habár nem is vártam többet/jobbat, egészen "öregurasra" sikerült. Talán pont olyanra, amire szükségem volt. Beszélgetés  Dixit, beugró, jópofa játékok. És majdnem le tudtam menni spárgába is. mr. Luthor láthatólag egészen jól van, aminek külön örülök, és Csintzel is végre összefuthattunk.

jah, és bemutathattam a képzeletbeli barátnőme.. akarom mondani jegyesem is.

Merthogy gyűrű van a bal kézfejemen, ezüstből.

Az ember 30 évesen átértékel ezt-azt, és úgy hiszem, ha nem kértem volna meg, akkor az életem szegényebb lenne egy óriási lehetőséggel.
posted by Dreamer @ 4:39  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates