2012. december 12., szerda
Szarok a farmra
Ez légyen a mottóm. Akar a tök így karriert építeni. Olyan, mint a kinti világ, csak kicsiben. Ha pusziban vagyok egy gátlástalan, csőlátású és erőszakos emberrel, akkor jól fogok keresni, ha maradok becsületes  tisztességes, alázatos, akkor meg nem.

Néha felébredek az álmomból, vagy csak páran páros lábbal ugrálnak a yeatsi álom-szilánkjaimon!

Legalább hinnék, akkor tudnám, hogy odaát a helyemen fognak kezelni, de így megmarad az ál-intellektüel sértettségem és napról-napra történő megalázásom.

Könyvet fogok írni belőle, az zicher.

Why? Why are the innocent punished? Why the sacrifice? Why the pain? There aren't any promises. Nothing certain. Only that some get called, some get saved. She won't ever know the hardship and grief for those of us left behind. We commit these bodies to the void with a glad heart. For within each seed, there is a promise of a flower, and within each death, no matter how small, there's always a new life. A new beginning. Amen. 
posted by Dreamer @ 23:05  
1 Comments:
  • At 2013. január 4. 13:51, Blogger Angwen said…

    Nem tudom, én a legutóbbi előléptetésemet tulajdonképpen azzal értem el, hogy összebalhéztam a vezetőséggel... tapasztalataim szerint nem csak a nyalás lehet járható út. (Persze tény, hogy nagyon magasan egyelőre még így se vagyok.)

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates