2008. szeptember 20., szombat
Régi ismerős
Ma úgy döntöttem, hogy visszaengedem a gótzene császárát és koronázatlan uralkodóját a gépemre. A formációt, amely pár album erejéig, más együttesekből jött létre, hogy aztán azon néhány korong felvétele után ki-ki viszasettenkedjen a saját zenekarába.
Perfect Circle. Nekem ők "A" gót hangulat, fájdalom, arcbatépő, fekete körömlakk. Szomorú, őszi szürkület és kínos hallgatás.

Amúgy tegnap majdnem mentem buliba, a villamoson még morfondíroztam is rajta, az ajtónál már nem. Iszonyatosan átfáztam, pedig az egyik legmelegebb pulcsi volt rajtam, nem érte meg, hogy a másfél-két órás út alatt lebetegedjek a szabadságom idejére. Majd ha munkahét lesz előttem, akkor szabad, hehehe.

Kíváncsi vagyok, vajon Póknak sikerült-e regisztrálni a csapatot. Mintha kicsit elkéstünk volna, de oda se neki. Ha nem, hát nem, majd Royale-ban vigasztalódunk és mosolygunk egymásra jól.

Amúgy kitakarítottam ma a fürdőszobát. Nagyon kellett már, de úgy, mint soha. Lemostam a falakon a csempét kétszer, kisúroltam a kádat, mosdókagylót, kiporszívóztam (a mosógép mögött is, baromi nehéz ez a szar). Majd felmostam. Lesúroltam a papírtartót, ahol lehetett, a rozsdát is levertem. Valamint letisztítottam a fűtőtestet is. Érdekes élmény volt. A wc még hátravan, csak azért nem csináltam meg, mert kifogytam a domestosból, valamint elszakadt a gumikesztyűm is. Következő projekt a konyha lesz, azt hiszem. Jah, meg a wc, of course.
Kicsit hiányzik Ami. Legközelebb hétfőn láthatom, fodrász előtt/után/alatt.
posted by Dreamer @ 10:03  
1 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates