2008. szeptember 30., kedd
Unatkozom
Nem is kicsit. Csináltam puding-tortát. Minden ok, lehűtöm rendesen és rosszul borítom ki és szétesik. Két centivel arrébb megy, akkor rendben menne, de elbasztam. És ettől nem lett jobb kedvem.
Nincs itthon semmi, gép előtt ülök, nem mehetek ki, nem mehetek emberek közé. Ellenben csinálok mindent, hogy teljen az idő. Akár szarul vagyok, akár nem, csütörtökön be fogok menni dolgozni, hogy legyen valami.
Unalmamban főzök, uramisten, ez már a vég. Kedvetelnség, meg tea..tea..Tegnap négy litert ittam meg, most 3 és félnél járok. Undorító, asszem elegem van mindenből. Zenét hallgatok, bambulok magam elé, olvasok és filmeket nézem. A Mist jó, a köd jó, nézzétek végig. DCD van benne, ami jó zene. Meg House. Az is. Meg..mittomén még mi.
Itt ülök, és a 20 fokban pulcsit viselek, hogy kiizzadjam a betegséget. Borotválkoztam. Érdekfeszítő? Hajat nem mostam, mert csak. Gyertya került a mosógépre.

És szétfolyt a puding. Szerintem a vaníliát amúgy is elcsesztem. Az epert nem. És szétfolyt,

Unatkozom.
posted by Dreamer @ 10:11  
5 Comments:
  • At 2008. október 1. 11:58, Blogger Kasuteh said…

    Bár én unatkozhatnék egy kicsit otthon. Élvezd ki vagy hívj át valakit beszélgetni.

     
  • At 2008. október 1. 11:59, Blogger Kasuteh said…

    Lamy voltam, csak nem tudtam átállítani a nevet. :/=

     
  • At 2008. október 1. 12:25, Blogger Aeglos said…

    Én is itthon betegeskedem és szörnyű, szóval mélyen együttérzek Veled. Bár én nem fajultam odáig, hogy főzzek... :)

     
  • At 2008. október 1. 12:28, Blogger Aeglos said…

    ja egyébként Aeglos voltam, és gyógyulj meg hamar!

     
  • At 2008. október 2. 5:22, Blogger Unknown said…

    Ha nagyon unatkozol akkor adok én neked munkát:)) Van egy csomó adminisztrációm amivel el vagyok maradva. Egyébként piszok nehéz ide kommentelni mert csak goglebigyóval engedi és mire azt helyreállítottam:/ Pedig már többször is akartam írni neked...
    Esetleg jöhetsz segíteni takarítani:D

    Rabyn

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates