2008. október 11., szombat
60 perc
De talán kevesebb és indulok. Szülinapi bulizni, pedig... Jobban tenném, ha aludnék. Most, ebben a minutumban tört rám egy hatalmas áradat, sötét, fekete hullám döntött le, s vert a homokhoz, és kevesen múlott, hogy alul ne maradjak. De még ébren vagyok. Megittam egy forró, erős teát. Nincs más hátra, várom a következő hullámot.
Sok dolog foglalkoztat, gondolatok cikáznak át a kocsonyás agyamon, s egy pár dolgot vesztettem el mostan. Először is: önbizalmat. Tuti bukó voltam x játékon át. Vissza kéne térnem a korábbi stílusomhoz, hátha. Vagy velem van a baj. Mondjuk velem is. Hiányzik nekem a pillanat. Valami nagyon hiányzik és nem tudom, hogy mi.
60 perc. Fáradtság, kedd óta.
majd..majd holnap. Akkor majd összeszedem magam. ma megmaradok kicsinek.
posted by Dreamer @ 8:00  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates