2008. október 21., kedd
ignore the smoke
Leültem egy kis cash game-re carbon pokeren. Igyekszem a bankrollom feljebb tornászni. Jelenleg 9.9 dolcsi. Így kell kezdeni a milliók építését, hehehe. Egyenlőre pár centes alapon játszom, de..ki tudja? Most neveztem egy HORSE versenyre, kíváncsi vagyok, mit sikerül kihozni belőle. A H.O.R.S.E. a pókerek királya. Nem elég egy játékban jónak lenned, hanem egyszerre 4+1-ben kell vinned a prímet. Versenyfüggő, hogy körönként vált az osztó játékstílust, vagy kisorsolják. Itt neked kell lenni a legjobb Holdem, Omaha, Razz, Stud, és high/low játékokban. A poker legelismertebb és talán legrangosabb versenyén a legnagyobb presztízsű verseny az 50.000 dolláros H.O.R.S.E. verseny. Nekem a main eventnél, azaz a legnagyobb Holdem versenynél is nagyobb a tekintélye. Idén Scotty Nguyen nyerte, akit személy szerint rühellek, de el kell ismerni a tehetségét. MIért utálom? Talán az ultra-exchibicionista viselkedése miatt, a gagyi szóviccei de leginkább a fél mázsa arany, ezüst és gyémánt ékszerekért.

Ma nem csináltunk szinte semmit. Érdekes élmény volt ennyit aludni, soha nem gondoltam volna korábban, hogy tudok 10-11 órákat aludni. Azt hiszem egyrészt ehhez kellett valaki, aki mellett nyugodtan ki tudok kapcsolni, másrészt most jutott el odáig a szervezetem, hogy ha kicsit megemberelem magam, akkor képes vagyok visszaszerezni az elhullajtott staminapontokat. Most kezdem úgy érezni, hogy igazán kezdek feltöltődni április óta.
Élet, jövövk.. Készülj fel haver, rettenetes terveim vannak.
posted by Dreamer @ 8:58  
1 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates