2008. október 15., szerda
Álomnapló
A melóhely tulajdonképpen egy nagy nappali volt, ahol sok ismeretlen ismerőssel dolgoztam. A főnök személyes ugyanaz volt, természetesen. Kazettás magnóról hallgattunk vissza beszélgetéseket és értékelések voltak mindenki részéről, ezerféle statisztika alapján. Én elkéstem, mert Amihoz beugrottam, akinek a koliszobája egy forgalmasabb utcárül nyílt, mintha a Déli pu. környékén lenne. Sokat jártam arra, mire megtaláltam, s utána nem volt bent senki. Nagyobb szoba volt a jlenleginél, de üresebb is, mintha egy egyszerű szálló lenne. De nem volt ott senki. Hívtam-hívtam a lyányt, majd a lakótárs vette fel. Mondta, bulizni voltak, és szívem hölgye éppen elég rosszul van, úgyhogy nem fogom elérni. Nofene, ilyen is ritkán van, irány a meló. Ahol filmekről folyt éppen a statisztikai elemzés és kajáltak, de elég nyomott volt a légkör.
Hm, ez nem is olyan álomszerű.
posted by Dreamer @ 21:58  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates