2010. december 22., szerda
Kreativitás hiánya
Nagyon szeretnék kreatív lenni. De, Tényleg. Nincs ötletem, az a baj. Nagyon szívesen csinálnék egy "folytatásos" blogregény ellenben. NEM Innamoratit, nem feltétlenül fantasy/góthorrort, hanem akár realista történetet, akár "unalmas" költői, akármit. Csak kell a kezdőlökés. Vagy akár társíró, vagy whatever.

Úgyhogy fel is tenném a kérdést:

Ki társulna?

Blog formájában egy történet, ahol a "postolók" felváltva, egymástól függetlenül, új történetszállal, ötlettel, szereplővel gazdagítják a cselekményt. Több technikai dologra is kell figyelni, mint pl.: "A pontból B pontba", azaz ne csússzon szét az írás. Ne legyen Mary Sue, sablonos.

No, kit hívhatok tetemre?

Sőt, akár Martin koppintva (höhö, Innamorati visszacseng?) is lehet, az adott szereplő szemén keresztül egy "fejezetet" elmesélni.

Az első fejezet megírásának jogát fenntartom, mindenesetre.
posted by Dreamer @ 6:45  
5 Comments:
  • At 2010. december 23. 1:32, Blogger Sütitolvaj said…

    Én jelentkezem rendszeres olvasónak szívesen!

     
  • At 2010. december 23. 1:43, Blogger zs.gothpunk said…

    Én benne lennék az írásban is. Martin világa helyett természetesen valami nWoD Mage setting volna jó. Annak idején arra jutottam Ádámmal, hogy kb. ez lenne az egyetlen lehetséges módja annak, hogy bemutassuk a játék világát és a mágia működését azoknak, akik egyébként képtelenek elolvasni egy könyvet. Az már csak rajtunk múlik, hogy úgy tegyük ezt, hogy ne szerepjáték-regény legyen belőle, hanem normális írás.

     
  • At 2010. december 23. 1:55, Blogger Dreamer said…

    Technikai értelemben gondoltam a Martin féle koppintást, azaz a szereplők 1/1ben való nézőpont-mesélést.

    nWoD Mage egész jó 5let, de csak finom adagokban :)

    Lau: Köszönjük a supportot :D. Ha pedig kedved támad, akkor gyere társ-írónak jól!

    (Már kezdtem elkeseredni, hogy a kutya se dugja erre az orrát, köszi skacok! :D)

     
  • At 2011. január 4. 7:23, Blogger gothposeur said…

    olvastam ám, meg elis gondokkodtam rajta, és írni is kéne. nWoD érzetű... ööö szürreális-mágikus jelenkori cucc nekem is bejönne :D

    tulajdonképpen a nWoD fanfiction-nel sincs bajom.

    már, amennyiben nincs ellenedre.

     
  • At 2011. január 6. 2:29, Blogger Aeglos said…

    nWoD Mage-ben sajnos nem vagyok otthon, de amúgy szívesen társulnék. Függ attól, hogy milyen settinget választasz és az első fejezet után lesz-e hozzá ötletem.
    Hajráhajrá! :)

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates