2010. december 13., hétfő
After napcirkusz
Azt kell mondjam, kicsit fakóbb lett a világ. Talán utolért egy fajta banalitás. Egy fajta elszürkülés. Ha volt is valaha fairy énem, akkor azt sikeresen kipurgáltam. Máshol élem meg az álmaim, nem a földön. Legyen az WoW, álmok, vagy egy szerepjáték. Anno domini egy novellaötlet, egy történet csak egy csettintés volt. Most egy szimpla meséért is meg kell feszülnöm (de az legalább jó lesz).

A Napcirkusz savanyú tanulsága volt ez. Kék álmodó, háromtagú család a tengerparton, bulizó kukac-gyíkok, levegőartisták, orosz hinta.. És a zene, ami mese volt magában. Nem nevezném hagyományos cirkusznak, inkább cirkusz-színház volt ez. Vagy koncert. A zenekar a szín hátsó harmadán, egy emelvényen foglalt helyet, és az improvizatív pantomimbe bele-beleszóltak.

természetesen tökéletesen keltett illúzió. Leesik? Nem esik le? Mi lesz a következő? Nézőként kacagtam, izgultam, és ámultam rendesen. Szép volt, és agyon csábít egy újabb "utazás".

Megnéztük a hétvégén a Starship Trooperst. El is felejtettem, mennyire "tuti gimi" néha, és mennyire nyál. Kinek mi marad meg, ugye. De még mindig kedvelem, a maga fasisztoid-amerikai propaganda ízével, és a "Játék és fejlesztés" kommiszárjaival. Állítólag trilógia, de nem merem megnézni a következő két epizódot. A Mátrixot viszont újranézzük. A másodikat láttam a legkevésbé, és azt kell mondanom, talán érdemtelenül. Szeretem a színes-szagos de bugyuta dolgokat.

Sport. Ukrajna azt hiszem majdnem elérte, hogy mentőt hívjunk - még ha nem is látszott. Ma pedig ManuTd Arsenal lesz. Gyönyörű. Ráadásul egy kicsit rosszul érzem magam. Remélem csak egy általános nyomottság és nem betegség. Bár lenne kedvem lenne hozzá, ismét sikerült keményen lelomboznia a t. vezetőségnek. Atyaég, ezt hogy fogom beadni az embereknek!...

Kezdenek elfogyni a könyveim.

Mond csak, nálatok laknak-e állatok?
posted by Dreamer @ 5:51  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates