2010. december 15., szerda
Az év első karácsonyi ajándéka
Kaptam főnöktől szeszt. A főnök jó, etet és de leginkább: itat. Igen, női felettesem van. Finom, no.

Még másfél hét és szabadságon leszek. Egészen máig SEMMIFÉLE karácsonyi tosz ötletem nem volt. Máig. Olyan tippet kaptam, de olyat.. Igaz, a Nagymama-szülő vonulatot nem erősíti, de megoldom okosba.

A mai nap extra szopó volt. Nem szeretem azt, ha az ügyfél úgy gondolja, hogy ügyvéddel megy valamire. Általában az olyan emberek fordulnak jogorvoslathoz az én általam kezelt stádiumokban, amikor lusták, csaltak vagy rokonnal intéztetik. Ma két ellentétes attitűdű ügyvédet fogtam ki. Az első az ügyfél érdekeit képviselte, és segíteni akart. A másik kekeckedni és diktálni. No, meg fenyegetett. A bankot, értem? BIZTOS ezután és is segíteni akarok az ügyfélnek ezután. BIZTOS "ojjektíven" fogok tárgyalni.

Amilyen putri egy nap volt, annyira lehet jó a vége. Újabb ügyvéd, de ezúttal a koma/haver fajta. Remélem nem okoz csalódást, Safranek.

Az amúgy gáz, hogy mind a hazai gazdász szervek/elemző mellett az Angol/Svéd gazdasági miniszterek, az Eu is kongatja kicsiny országom felett a vészharangot? Suxx. De nem baj, majd lesz királyunk (vagy már van?)
posted by Dreamer @ 7:29  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates