2011. január 17., hétfő
2011 én így nem szeretlek!
Pedig egész jól indult. Egy nagyon kellemes szilveszteri partival, és punnyadással. Ha a hiedelemnek, miszerint olyan lesz az éved, mint az első napod, hihetek, akkor ezt várhatom 2011re:

- Sok kultúra (megnéztük a kuzinok koncertjét, parókás karmesterrel, aki a nyomás hatására ledermedt. De komolyan, a korábbi őrült bácsikhoz képest..)
- Sok munchkin!
- Sok egyéb társas és kártyajáték!
- kreatív ökörködés (átszinkronizálni az Ötödik elemet fantasztikus volt.. "Vigyél el, de k**va gyorsan")
- Fahordás (kiköltöztetnek, vagy mi?)
- Hideg
- Szép, már-már festői táj

Oké, ezt vállalom, DE ami utána jön, azt határozottan nem! Tavaly nyáron voltam kicsit beteg (kuc-kuc) és most. De most nagyon. 40 fokos láz, volt nap, amikor egy bögre yoghurton kívül SEMMIT nem tudtam enni, 5-6 liter tea, antibiotikum.. Nem kérem, többet nem! Ráadásul egy buliról is lemaradtam (meg két raidról).

A Cataclysmot nagyjából láttam, már csak a raidek vannak hátra. Meg háron hc, amiket még nem láttam (deadmines, Shadowfang keep, és fél bánya).

Még Tol Baradot is megvédtem jól.

Voltam viszont lájvon, szeretem, amikor nem csinálok semmit, és mégis jön az infó. Biztos karizma, vagy csak szimplán irritáltam az embereket, vagy imidzs, nem´tom.

Sok filmet láttunk, de kevés igazán jót. MESSZE kerüljétek a "Félelem.com" nevű borzalmat, még akkor is, ha az alapötlet alapvetően egészen jó (naná, a körből, avagy japán horrorokból lopta az egészet, zavaros szutyok, pfuj!).

Ha meg röhögni akartok, akkor betintázva tessék nekilátni a BBC "örökklasszikus" Day of the Triffids-nek. Ahol a vak londoni lakosság próbál elmenekülni a.. csoszogó kaktuszok elől! IGEN! A gonosz, intelligens, húsevő kaktuszok támadnak!

De néztem/néztünk Disneyt is, Eszeveszett Birodalom (finom), Mulan(érdekes, de a gonosz vezér nagyon kellemes), Hihetetlen család (überbrutáljó!! Oscart!).

Ami megnézte a Tortútát, Bates kisasszonnyal. Szuper film, szuoer szereplőkkel, imádom. El tudom hinni, hogy szíven(?) ütötte (!) a mozinézőket a lábékes jelenet. Ó igen, Misery..

Ma az első munkanap. Igaziból elég sok dolgom lenne melón kívül. Pl.: utalni 1et, elmenni a sportkártyám érvényesíteni. Meg venni ezt-azt. De ma hazamegyek, és látványosan nem csinálok semmit.

NFL: nekem sajnos vége a rájátszásnak. Mondtam már, hogy utálom a Jetst? Az Arsenal remélem második lesz, és nyer egy FA kupát/és vagy BL-t. Mindhárom elérhető cél lehet.. Mert már évek óta várom, hogy a Barcelonát valaki pofán verje, NAGYON! AKAROM! Miért ne lenne az Arsenal az a "valaki"?

A fiú kézisek pediglen remélem beleférnek a legjobb hétbe. Még minden lehetséges.

All in all: jó dolog a pihenés, de nem hajnali kettőkor, 40fokos lázzal hűtőfürdőre való készülődéssel. A mézes teától meg már hányok!
posted by Dreamer @ 6:51  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates