2011. február 2., szerda
aztaa
Tegnap megvolt az első igggazzy üzleti ebédem. A cégünk nagyon szorosan együttműködik egy másik céggel, és közösen don pepéztünk egyet. Külön öröm, hogy lekaptam a "kuponokat" a perforált pizzás dobozokról, így a cég, még ha nem is tud róla, még egy pizzával tesz majd gazdagabbá (de jóllakottá mindenképp). Tényleg tetszik itt lenni, ebben a pozícióban. Még ha a felelősség is nagyobb.

A rossz állású, avagy "levegőben függő" sorstársaknak üzenném: elég hosszú folyamat volt ide eljutni. 4-5 munkahely, sok-sok áldozat árán. Pl.: Industria: az állásinterjú folyamán csillagokat ígértek. Valamint piaci előnyt, minden csilli-villi. "Aki komolyan veszi" blabla. Az első fizupapíron 40ezer volt. Azt hiszem, ott léptem ki, egy hónap után. Avagy a korábbi behajtócég: "Igen,a bónuszrendszer abszolút reális, sokan elérik". Az ott töltött évem alatt 1szer sikerült is... Vagy a Libri: 60ezerért dolgozhattam 08:30tól este hétig, hétvégén pedig délután kettőig. Szombat-vasárnap nem volt. Jah,adtak 5k kajajegyet is. Ha nem anyámnál laktam volna, akkor kb. ez a pénz elment volna a rezsimre, és a párizsis zsömlékre. Net és Tv luxus, akkor a normális net 10k+ volt.

Mekkora mákom van, hogy "vácság és recepció" (by ügyfél)előtt kezdtem dolgozni! Olvastam egy hvg.hu-s cikket miszerint a bőcsészek hihetetlen módon nem tudják, mit szeretnének kezdeni az életükkel. Habár magam soha nem tekintettem bölcsésznek (pedig..), most látom igazán, hogy ez mekkora gond, főleg bolognai mellett. A cikk szerint legtöbb megkérdezett nem tudja, mi lesz, ha nagy lesz, sőt, többen bevallottan "időhúzás" miatt jelentkeztek az alapképzésre! "Majd mellett elvégzek valamilyen tanfolyamot". Ez volt a kedvencem, és milyen igaza van! Ha mondjuk ösztöndíjból egy VALÓBAN hasznos tanfolyamot elvégez. Még okos is.
Mennyire irigykedtem az ELTÉ-s kollégákra! Micsoda szemináriumok! Most már nem. Tagadhatatlanul a pályám, az érdeklődési köröm köszönhetem a sulinak. Na, nem a tanultaknak, ó nem..

Suli -> albérlő társak -> laza ellustult évek -> Libri (köszönöm szépem, Míriel! Életem első melóját te szerezted) -> albérlőtárs hív a tuti üzlettel -> tuti üzlet szar, de tárgyalás közben megismertem a behajtócéget -> behajtócéges meló.

Ennyi. Amúgy visszakanyarodva a Librihez: akkor élveztem ám! Szerettem (szeretek) könyvekkel bíbelődni, angolt használni. Anyámnál laktam, ergo kvoszt/kvártéjt nem kellett fizetni (soha nem voltam olyan gazdag, mint akkor). És nagyon jó volt, amikor véletlenszerűen hol Gillz toppant be, hol ás MTT-sek, anyám, GP (hehe, bejárt hozzám), vagy a Verebes (heti7es). Szóval a köszönet igenis őszinte, és Mírielnek megint.

Úgy történt, hogy előtte valami ügynöki izébe próbáltak beszervezni, és a HIK-ben üldögéltem partnerek után kutatva. Míriel hívott, hogy találtam-e melót. Hát.. nem.. majd közölte, hogy fogom magam, elhúzok a könyvesboltba, és "felvetetem" magam. Így is lett.

Nagy elvárásaim vannak a februári hónappal ám! Hamarosan ünneplünk sokat a családban, és ajándék vadászatban kifejezetten sikeres voltam! Valamint lesz színház, lesz klántali, lesz Serenity befejezés (remélem, ha a bubópestis kibúvik a geek-társakból).

WOWológia:

Még két insta, és meglesz a justice chestem. Ellenben ice-ra nem tudok még áttalentolni, mert 1k to hit mellett is 15%ban misselek, ami 5k körüli DPS-t ad. Ez normál instában is nagyon kevés, nemhogy HC-ben (jelenleg unholyn 8-11k között mozog, RAID-ben 9-11 volt Blackwing Descent-ben). Pakolok szinteket a mágus alt-ba, és a tank pala altba is.

Még mondják, hogy agyatlan játék, hát itt matekozni kell! Amúgy a Catás Raid is istentelenül nehéz!

Dragonballologia:

Jippí, mindjárt SSJ2 Gohan!

Geekológia: A Blackburry család odüsszeája hamarosan véget ér. Derék legifjabbunk hamarosan szétszed valamit. Vagy valakit. Esetleg többeket. Vagy megint leütik ólmosbottal.
posted by Dreamer @ 1:30  
2 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates