2011. február 8., kedd
nem egészen jó most ez így
Aminek örülök, hogy névnapomra kaptam egy tonnányi csokit, és egeret. A sajttortákról nem is beszélve! Ráadásul volt egy eszményi serenity játék is, ami az egész kampány hangulatához méltó befejezéssel ért véget.

De valójában a betegségekről szól eddig ez az év. Januárban én, most Ami. Nem lesz ez így jó. Jómagam tavaly kora nyár/tavasz óta nem voltam beteg, és érzem, hogy már fújom is az orrom. Szegény Ami meg most lábal ki belőle, de legalábbis biztató jelek voltak tegnap.

WOW-ban kicsit beleuntam a PvE és Ally-ba. Úgyhogy elmentem egy PvP szerverre, és hordás karit indítottam. Az ork sámán neve, pedig természetesen Tejfel lett. Nyehehe.

EZ a hétvége ismét rólam fog szólni, kezdem unni. Nem, tényleg. Iszonyatosan kínosnak érzem magam ilyenkor, de legalább sok-sok puncstortám lesz. Az az igazi, minden más torta elbújhat mögötte. Ízlések és pofonok, de valójában összesen két vélemény van. A helytelen, és az enyém.

A plants vs Zombies pedig példátlanul szórakoztató játék, de az utóbbi időben nem ment. Ez eléggé kellemetlen, egy ültő helyemben lenyomok 10-15 pályát, és következő belépéskor.. kezdhetem ugyanonnan.

Bent pedig volt két elég kemény napom, és alapjába véve a február maga iszonyatosan kemény lesz. Nekem. Sajnáljatok.
posted by Dreamer @ 23:21  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates