2011. április 21., csütörtök
Things I Dont like
Ma kaptam egy belső mailt az egyik beosztottól, hogy mennyire csodálják a türelmem. Pedig kifejezetten nem vagyok türelmes ember, legalábbis ahova el akarok jutni, ahhoz képest nem (Zen?)

Íme, mik azok, amik halálosan felidegesítenek:

- Ha magyaráznom kell magam.

Általában igyekszem nem indulatból, és kifejtve fogalmazni, de utálom utólagosan magyarázni magam. Főleg, ha a saját szavaim használják ki/fel érvként. Holott alapos olvasással ott lenne minden, mit írtam korábban

-Cselekvőképtelenség

Na, amikor fennáll egy probléma (amit problémának gondolok), és nem csináljuk meg, csak azért, mert félünk tőle. Ez tipikusan döntéskényszeres helyzetnél van így, és utálom, ha végül dacból vagy indulatból, stressz miatt dönt az ember. Ez tipikus esete az "én főztem, megeszem" filozófia kikerülésének. Általában felvállalom a hibáim. Egyszer kaptam melóban egy elég negatív visszajelzést, és nem rétették, miért nyugtázom mosolyogva. Azért, mert vállalom, én csesztem el.

-Gondolkodás hiánya

Ha valaki fáradt és inkább hagyja, had magyarázzanak neki inkább, az nem gond. Az látszik. Amikor valaki tízszer ugyanazzal a hülyeséggel zaklat, akkor már nyílik a bicska a zsebemben. Nevezzük emberi hülyeségnek, a logika hiányának. NEM az általános műveltség vagy klasszikus műveltség hiányáról beszélek. Az vagy van, vagy nincs. Józan paraszti ÉSZ. AZ köll.

-A Nap körül forog

Amikor beszélgetni kezdesz valakivel.. és habár legyen a téma a Holokauszt, vagy a Holdra szállás, mindig a partnerről lesz szó. Minden dolog hozzá köthető, mindig RÓLA kell beszélni. Nem biztos, hogy tudatos, de egy idő után belefárad az ember, hogy kontrollálja.
Feltéve ha ehhez van kedve.

TERMÉSZETESEN nagyon sok fenti tulajdonság rám is érvényes, naná (ez utóbbi is. Ezért írok blogot. Vagy nem?).

Szóval egész nap hülyékkel foglalkoztam, most beosztottakkal, akik néha nagyon hülyék. Az MTT-s faszkodásra kezdek immunissá válni, vagy igyekszem úgy visszaválaszolni, hogy "érezze" a törődést a delikvens, ehe.
posted by Dreamer @ 5:34  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates