2011. november 14., hétfő
Problem?

Most már sokkal kevesebb hullám csap át a fejemen, de azért még léteznek. Csak sunyik. Nagyon-nagyon sunyin, hátulról mellbe támadó félék. Mondok pár példát:

Reggel kínosan figyelek, hogy halk legyek, ha telefonálnak, már mennék a fürdőbe, hogy ne legyek hangos.

A boltba majdnem bepakolok olyat a kosárba, amit az életben nem ennék meg, de másnak a kedvence.

Este úgy hallom, mintha SMS-t kapnék, nap közben mindig lopva nézem a telefonom.

Éjjel lefekvéskor eszembe jut, hogy arrébb kéne rakni a plüssdögöt, nehogy ráfeküdjön valaki.

Nem értem, miért tudtam mindent kimosni egy mosással.

Amikor csobog a víz, azt haluzom, hogy kulcs csörög, vagy szól a telefon.

Kiveszem a kulcsot a zárból, nehogy ha jönne valaki, ne tudjon bejönni.

Folytassam még?
Tegnap is ilyen volt, ráadásul munkahelyen baszták fel ezerrel az agyam, mind az alkalmazottak, mind a kollégák. Lehet, hogy ha nem épp skizofréniába nyaraltam volna, nem érdekelne vagy érintene, de megesik, a legkisebb kis faszság is idegesít. Szerintem menzeszem van, vagy bélférgem.
posted by Dreamer @ 23:47  
2 Comments:
  • At 2011. november 15. 10:26, Blogger Julcsi said…

    Jaj Balázs. Tudom, hogy most kedvesen szabadkozni fogsz (én is azt tenném), de megszakad a szívem Érted. Talán azért írom ezt, mert velem két hónappal Előtted történt ugyanez, és bizony kellett néhány reggel és este, míg őszinte lett a mosolyom. De egy idő után persze az lett, szóval van remény. Kitartás, én Melletted állok - már csak azért is, mert sorstársam vagy, és tudom mit érzel. :)

     
  • At 2011. november 16. 7:34, Blogger Dreamer said…

    Köszönöm szépen a szép szavakat, nagyon jól esik.

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates