2011. november 10., csütörtök
SEGÍTSÉG!
Segítsetek egy jelenleg abszolút érdektelen, de későbbiekben fontossá válható kérdés tekintetében:

MIKOR VEGYEK KI SZABADSÁGOT?

Tippeket kérek. Soha nem csináltam ilyet, ez kb olyan, mintha az (ál)naplómat kérném széljegyzetelni, de ucu neki, döntök korlátokat.

Decemberben van 4 nap a két ünnep között - nem ragaszkodom hozzá annyira.

Tippeket, tippeket! Mit kezdjek a fennmaradó 7 napommal?

Nem engednek nagyon csúsztatni, de 1-2 napot szerintem ki tudok sírni, hogy jövőre átcsúsztassuk.

Tudni kell, hogy júliusban voltam utoljára pihenni, és az se volt minden szabadságok csúcsa.
posted by Dreamer @ 2:20  
4 Comments:
  • At 2011. november 11. 0:15, Blogger Sütitolvaj said…

    nem tudok normálisan küldeni megjegyzést.

     
  • At 2011. november 11. 0:17, Blogger Sütitolvaj said…

    na most persze igen... szóval ha van valami dolog amire jó neked, ha elmész, akkor akörülre vedd ki mondjuk. Ha rólam lenne szó karácsony környékén inkább dolgoznék. De pl. Zsuzsi meg elszórve veszi ki a szabit, hogy rövidebbek legyenek a hetek:)

    "soha nem csináltam ilyet" soha nem vettél még ki szabit? :)

     
  • At 2011. november 11. 0:41, Blogger gothposeur said…

    nekem se enbgedett kommentálni...

    szal háromnapos hétvégék? meg egy-két nap jól tud jönni ilyen "elintézendő" dolgokhoz is, orvos, ügyintézés, (karácsonyi) vásárlás... vagy négynapos hétvégére elhúznia francba vhova :D

     
  • At 2011. november 11. 4:19, Blogger Dreamer said…

    Lau: "nem cisnáltam ilyet" azaz nem tettem közzé semmi körkérdést, vagy szándékoltan nem engedtem be "kívölállót" a bejegyzések közé. Imádom, ha kommentelnek, mert azt érzem, hogy szánalmas módon fontos vagyok, de a nagyérdeműnek "kérdést szegezni" még nem szegeztem.

    Ez is egy jó meglátás, hogy 4 napos munkahetekben dolgozzak, nem rossz...

    Gillz: Alapvetően rugalmas a vezetésem, ergo ha hivatalos ügyet kell intéznem, elengednek, mert csókos vagyo..izé, mert jó fejek :). Elhúzni 4-5napra meg nem vidám egyedül :(

     
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates