2012. január 15., vasárnap
Vasárnapi nagytakarítás



Az úgy volt, hogy elegem lett. Egy hét Semmittevés után muszáj volt valamit alkotnom. A portigrisek lassan kihaltak, átadták helyüket a második generációs porcicáknak, majd azok is megnőttek, és így tovább. Szóval állt a szmötyi mindenfele. Másrészről volt némi szemét, mosatlan. DE ha már takarítok, akkor alkossunk is valamit. Így fogtam, szétszedtem az ülőgarnitúránál vegzáló számítógépet, nyomtatót, hangfalakat, stb. és visszatelepítettem oda, ahova való - az íróasztalhoz. Jelzem oda, ahol az eredeti helye volt, és amit rendelésre az asztalossal úgy készítettünk el, hogy egy geek itt fogja tölteni a mindennapjait.



Így a telepítés után porszívóztam, elpakoltam, és.. TADADADAAMMMMM, felmostam. ÉN. Domestosos vízzel, aminek valami... érdekes szaga van. Olyan mentolos izé. Úgyhogy tárva-nyitva minden ajtó. Oh, ágyat húztam, friss lepedő, friss ágyhuzat mindenhol. Az ülőgarnitúrát megtámadtam porszívóval. Elmosogattam. Most szusszanok, és utána bemászom a fürdőszobába, ahol kád, mosdókagyló és wc pucolás lesz soron. Ja, a mosógép közben folyamatosan jár ám.. Alig van szennyes, kezdek elszontyolodni.



Az a durva, hogy van még mit tenni. Pl.: a nagyobbik szekrényt ki kéne purgálni. Valami rendszer szerint visszatenni a dolgokat. Utána könyvespolc, majd konyhaszekrények. Jah, rájöttem, legkésőbb őszre kell vennem egy új konfigot, ez a jelenlegi - habár még mindig nagyon pöpec - kezd idejétmúlttá válni. Ami jó benne: alaplap, proci. Minden mást újra. Két USB is meghalt, a táp is haldoklik, a videókártya, nos.. nem az igazi. A vinyó is 100gigát bír.

Holnap pedig, ha időm engedi, megyek beiratkozom az okszigénbe. ´Oszt adok a hústestnek is.
posted by Dreamer @ 2:42  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates