2012. október 8., hétfő
Apu ekéző hasnyálmirigye vagyok
Rég írtam. Pedig történnek velem dolgok, csak nincs kedvem. A grafomán elmém kicsit alszik, álmában csönget egy picit. Rovom a sorokat a blogok között. Lassan megnyugszom, és a szívem is kisimul az elfacsarodó állapotából, miközben Zsolt sorait rovom. Továbbra is Da Vinci kódfejtőként töröm Gillz agyevését. Pedig sokkal könnyebb, mint 4-5 évvel ezelőtt. Nagyítóval keresem Laut. Döngetem Angwen bezárt blogjának kapuit (tuti ír egy másikat, csak körből kieső lettem). Alírt ismét ismerősként olvashatom. Dzsúliát is nagyítóval keresem, pedig megvan. Lyona blogja kezd olyan lenni, mint Gillzé, 4-5 évvel ezelőttről. Szerencsére ott kevesebb az agy. Ezért nem is olvasom, csak ritkán. Akárcsak Esgált, akiből a pasi kiölte a betűket. Néha még felszántom a vímpár tumblírét, és Mantist kicsit. Meg Enkarát. Meg Petya linkjén ámulok, hogy ez még miért van itt.

Én voltam Galyatetőn, Brandírral összemosolyogtunk, hogy akár át is lehetne ugrani Julcsiékhoz. Cég vitt, én meg partizánként az asszonyt. Azaz kivettünk egy szobát a céges rendezvényen, legálisan teljesen. A Hotel Galyatető minden igényünket kielégítette, a HATALMAS zabálás utáni pihentető pezsifürdő és szauna kombó nagyon jólesett, igaz, a 110 fokban kicsit megszédültem. Respect a Hotel staffnak is, mert a Cégnek is ugyanazt az étket adta, mint a többi fizetős vendégnek, és kivételesen, maximálisan elégedett voltam. Akárcsak a hétvégével. Szerintem ez volt mind ezidáig, az általam látogatott Cég hétvégékből a legjobb. Víz, Hegy, Hideg, Nő, Kaja. Nem feltétlenül ebben a sorrendben.

Voltunk Balatonon is, a klánnal. Argi családja.. befektetett egy olyan házba, amit szerintem HATALMAS kölcsönnel sem kapnék meg. De nem sajnálom tőle, amilyen szerencsétlen immunrendszerrel és migrénnel "áldotta" meg a sors, megérdemli. De a kirándulás nagyon jó volt. Rádpuszta jó hely. A lellei kiszolgálóegységek meg nem annyira. Jah, nem, nem turisták voltak azok, akik a cigizni tilos tábla alatt pöfékeltek a lángososnál.

Én, Jól vagyok, köszönöm. Kicsit meghíztam, kicsit begyöpösödtem, kicsit visszakockultam. Játszom dark Ages-t, ismét WoW-zom jó társasággal, és van csajom már 8 hónapja. Jah, azért nem fogyok, mert a csaj aszonta, ne tegyem. Mert kell neki a "moziháj". Na baz.


posted by Dreamer @ 0:34  
4 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates