2012. július 15., vasárnap
A nap, amikor pihenek
A délelőtt jól indult, bár hónapok óta nem tudok egy egészséges 11 órás keléssel járót aludni. Annak ellenére, hogy megnéztük a Haye- Chisora bokszmeccset, mégis sikerült nyolckor kelni. De sebaj, egy reggeli Diablo 3 run minden csipát megold. Vagy nem, de legalább játszottam egy finomat. Mikor meguntam, gondoltam bepótolok egy filmet, így a választás a Wrath of the Titans-ra esett. Szerencsére otthon is elég nagy a tv, és nincs szükségem 3D-re, hogy megállapítsam: újabb látványfilm, de érdekes módon jobb lett, mint az első része (nem voltak dzsinnek, például).
Na, de Wrath után nekiállhattam lecsót főzni.. és elszabadult a pokol.

Először is, gondoltam, kéne némi világosság, így felhúztam volna a sötétítőt, ami leszakadt. Szuper. Utána kinyitottam a hűtőt, és a barack berohadt és levet eresztett  eláztatott minden gyümölcsöt, zöldséget, élesztőt- valamikor a múlt héten. Így deli kis tenyészetet leltem. A slusszpoén az lett volna, ha a könyvespolc is leszakad - az a polc, amit 2 heten át applikáltunk a falra a buzi csavarok és a menet nagysága miatt.

Kiszanáltam a hűtőt, kimostam a rekeszt, elmosogattam a másfél hét alatt hízó tányérhegyet. Majd feltettem a hagymát és a kolbászt, had párolódjon üvegesre. Közben kivertem a sötétítőt a helyéről. Mire végeztem, a folyadék elfőtt a hagyma+husi alól, adtam újat. Mire ez is elfő, talán kisúrolom az új civilizációt a zöldséges rekeszből. Félig végeztem, mire csapathattam a paprikát.

Bevégeztem a rekeszt, és utána a lecsót. Újabb mosogatás, össze-puzzle-öztem a redőnyt, és feltekertem egy nagy műanyag galacsinba, és kiállítottam az erkélyre. Kicsit mocskos volt, a tenyerem szinte fekete lett tőle.

Rájöttem, hogy nincs zsemle/kenyér otthon, elindultam a viharba a boltba. Mikor visszaértem jöttem rá, hogy aznap egy, azaz egy csokis croissont volt az egész napi hami, úgyhogy megkentem két zsömit, és leültem falatozni. A második falat után cseng a telefon, menjek le segíteni gyerekülést vinni, itt a háznép...

Csudanap volt. Hozzátenném, szombaton dolgoztam.

Adjátok vissza a Hétvégém!


posted by Dreamer @ 23:15  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates