2012. augusztus 14., kedd
Batman újra szárnyal.. Vagy mégsem
A moziból kifelé azon morfondíroztam, hogy már mindenki úton-útfélen tudja, kijaza Bruce Wayne. Az még okés, hogy a nagy gonosz banda tudja - végül is ők képezték ki. De az, hogy az utolsó utáni kis árva gyerek is rájöjjön, az már azért kicsit feküdte a gyomromat. Oké, Bruce, ha le akarsz bukni, akkor NE, ismétlem, NE menj árvaházba! Minden harmadik kiskrapek komoran bólint majd feléd, leszegett állal, felfelé sütő tekintettel, és némán üzeni majd: "I Know".

Nem volt rossz a Dirk Knight Rises. Félreértések elkerülése végett. Amit vártam, azt megkaptam. Epic zenére püfölik egymást. A gondom az, hogy iciri picirit hiteltelen volt az egész. Úgy értem, okés. Itt vagyok én, a majdnem rokkant kisnyugdíjas, szembe velem a 100 kilós izomkolosszus, akiről tudom, hogy nem Bob Sapp-ként akar paraszt-lengőzni, és nincsenek morális aggályai, ha pár arcot be kell verni. Mit teszek?

a; ökölpárbajt vívok vele, mano el mano, ki a legény a gáton, ´lezúzom, vazze!
b; sokkolópisztollyal, bumeránggal, parittyával, ÉSSZEL legyőzöm a film elejef elé, és röhögök a szájtáti nézőkön, hogy "ennyi volt".

Érted?

Szóval a sztori nekem döcögött. A neutronbomba természetesen nem hagy sugárzóanyagot maga után, és Gotham él és virul. Jah, és egy generátorra minek szerelnek időzítőt? Kolléga mesélte, olyan, mintha a Paksi Atomerőmű C blokkjára kiraknának egy visszaszámlálót, arra az esetre, ha egy terrorista betörne és átalakítaná bombává, vagy mi. Logikátlan és buta dolog, na.

Ami nem döcögött, az a zene, a látvány, az akciók, a főszereplők. C. Bale ismét jól dolgozott. Habár nem egy "Gépész" szintű dolgot tett le az asztalra, de megteszi. Mr. Hardy pedig továbbra is lenyűgöző. Aki ismeri, az tudja, hogy Bane egy olyan karakter, amihez hasonlót sem játszott soha. Szerintem tíz pont.

Anne Hedövéj is megtette a magáét. Külön öröm, hogy a "Catwoman" szó egyszer sem hangzik el a film során, végig "betörőként" vagy "tolvaj"-ként aposztrofálják a csajt.

All in all: nézzétek meg, mert kellemes kikapcsolódás. Hosszú film,d e fel sem tűnik majd a játékidő. De én nem úgy jöttem ki a moziból, mint a második rész kapcsán. A katarzis elmaradt, a tesztoszteron meg.
posted by Dreamer @ 5:35  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates