2012. augusztus 31., péntek
Nyárbúcsúztatás előtt
A nyáron feltűnően aktívak voltunk a klánnal. Ákoséknál, Szarvason lógattuk a lábunkat. Úsztam is, rozmárban, mert elfelejtettük bepakolni a szemüvegem (UV szűrős úszószemcsi, csupa kék, nagyon alien fejem van benne. Vagy fremen). És eltoltunk egy kellemes "hetedik" style masquarade partit.

Ma pedig megyünk Balatonlellére, ahol Argi családja ruházott be egy nagyobb nyaralóra. Így elmondhatjuk, hogy hosszú évek után 2x3 nap klántali volt nyáron.

Barbi fogcsikorgatva bár, de kezd integrálódni, van, akit kifejezetten kedvel, van akit kevésbé, de ez már csak így megy.

Időközben a munka is realizálódott. Kaptam egy olyan elfekvő területet, aminek évek óta (gyak. amióta megalakult) nincs vezetője. Többek között technikailag nem tudják, hogy is kéne működnie, mit kéne mérnie, milyen elvárásoknak kell megfelelnie.

A főnököm szabad kezet adott (kvázi), így lerombolhatok mindent, és nicns Nagy Elefánt Tabu sem, megkérdőjelezhetem az összes szabályt. Csak legyen pénze a cégnek.

Ez nem olyan egyszerű, és hatalmas munka. Főleg, ha maga a software működésről sincs fogalmunk. Nem úgy értem, hoyg nekem vagy a teamnek, hanem házon belül senkinek. Úgyhogy nagy valószínűséggel sokat kell majd beszélgetnem cseh, román, francia kollégákkal.

Izgi.

Első lépésként összeállítottam a teamet. Hoztunk némi kompromisszumot, és átborítottunk egy másik osztályt is, de kész. Lelkesek, kreatívak, és mindenkinek olyan szerepe van/lesz, ami ideális. Innentől nekem kell belevetnem magam. a munkába. Nem is kicsit.

Három napja alig bírok kikapcsolni, az agyam tele van lendülettel, és mókusokkal, akik ötlet morzsákat sustorognak folyamatosan. Ki kell kapcsolni. Egy kis Alien rpg és vámpírkártya megoldhatja.

Egyébiránt volt a társ-osztályvezetőnek szülinapja. Ennek örömére kicseréltük az egerét, egy nem működőre. jah, és étkezési zselét öntöttünk rá. Szép téglalap formában. megköszönte. Előre rettegek a februártól.

Kérem szépen, kösz, hogy kérded, a szemem jól van. Eltelt 6 hónap, már nem KELL napszemüvegben kint lennem. Gyakorlatilag tünetmentes vagyok, egy kicsit hamarabb szárad a szemem, és kész. És jól látok. Nagyon jól. A dokinéni mindenesetre azt mondta, ő mindenkinek előírná az UV szűrős lencséket a nyárra, olyan erős a sugárzás.

Dio3- még mindig játszok. Az 1.04es patch nagyon sokat segített a játékélmény növelésén, de még mindig fenntartom, hogy szerintem a Baldur´s Gate1 enhanced editionnel szeretnék majd jó pár órát eltölteni. És a Dead island is hívogat, multiban.

Jelentem továbbá, hogy kibírtam. Egy év. Egy éven át egy darab programot, appot nem tettem a telefonomra. Így elmondhatom, hogy bizonyítottan nem irányítja az életem és nem a "legjobb barátom". Úgyhogy már tettem. És a budin már játszom is. Kb ennyire.

Meg tweeteltem kettőt. Bocs, hármat.

Ja, a csajom tegnap az auchanból hozott nekem egy üveg Jack-et. Asszem szerelmes vagyok.


posted by Dreamer @ 2:09  
0 Comments:
Megjegyzés küldése
<< Home
 
 
 
About Me


Name: Dreamer
Home: Bp., Pest, Hungary
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates